• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Fronten
    Minime86 skrev 2015-06-02 22:11:06 följande:
    Ja s kan det ju vara. Men jag lyckades, vi fick allt till det ikväll igen ;)
    hihi..
    Härligt!! Hoppas på ett plus m några veckor då ; )
  • Mamma till två gullegrisar
    Minime86 skrev 2015-06-02 21:00:46 följande:

Men, jag blir ju galen! Här har man liksom myst på Lördag, söndag och måndag, sen idag 2 dagar före ägglossningen då är karln inte sugen.... så får han väl inte göra... Måste försöka få han att ändra sig :-P Han har nog ALDRIG tackat nej till sånt haha..Stackarn är helt slutkörd, inte lätta att göra barn inte haha.

Så var det här igår också. Vi mös till det varje dag hela helgen men igår var det tufft för honom.. han var inte heller sugen på det.. men vi gosade länge och till Slut så blev det jackpott haha ;)
    Minime86 skrev 2015-06-02 22:11:06 följande:

Ja s kan det ju vara. Men jag lyckades, vi fick allt till det ikväll igen ;)

hihi..

:)) vi kvinnor kan allt få till det.. vi kan ju våra knep och vi känner våra karlar. .

Skulle du testa den 14:e?

är det vanligt att man känner något så pass tidigt i en eventuell graviditet? Kan ju vara äl som är sen men nu har det varit som mensvärk sen i fredags från och till. Och i helgen så kom det jag brukar känna vid äl. Som att det drar i äggledarna. Försvann nästan helt men nu har jag ont igen.. känner inte riktigt igen kroppen nu .. när jag blir kissnödig så trycker det på rätt mycket. Det känns liksom annorlunda nu så jag tror och hoppas att det har tagit sig :))

Bodrum skrev 2015-06-02 19:35:43 följande:

Tack Oliven! Testade positivt idag igen. Tror jag måste försöka få till ett VUL under nästa vecka om det fortfarande är positivt.

:) kul!!
  • Minime86

Mamma till två gullegrisar: Ja eller hur, vi känner våra karlar o vet vilka knappar man ska trycka på :) Ja jag kommer nog göra ett test den 14:e

Minime86 skrev 2015-06-03 09:58:46 följande:

Mamma till två gullegrisar: Ja eller hur, vi känner våra karlar o vet vilka knappar man ska trycka på :) Ja jag kommer nog göra ett test den 14:e

Ska nog testa på lördag morgon jag också. Har haft så ont i vänstra äggstocken idag.. fattar inget, är det äl eller tecken på graviditet? Har någon av er haft ont i äggstockarna i början av grav? Innan ni plussat?
  • Minime86

Jag har precis gjort mitt första äL test någonsin, nu började jag på dag 13 egentligen skulle man börja på dag 11. Jag ska alltså ha ÄL imorgon och jag såg möjligtvis ett jätte jätte jätte svagt streck på ÄL testet:/ känns ju sådär :(

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!