• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Mamma till två gullegrisar
    NellieMeja skrev 2015-06-13 09:45:25 följande:

Skrev för någon vecka att det inte blev någon februari bebis. Men det blir det om fröet får vara kvar. Testade positivt idag. Är så glad å skakis hihi

Grattis :
    NellieMeja skrev 2015-06-13 09:45:25 följande:

Skrev för någon vecka att det inte blev någon februari bebis. Men det blir det om fröet får vara kvar. Testade positivt idag. Är så glad å skakis hihi

Grattis :)))
  • NellieMeja
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-13 10:55:38 följande:

Grattis :Grattis :)))

Tack på vill bara skrika ut det. Tur man har fl å skriva på hihi
  • Fsake

Grattis!!!! Jag sa ju det grattis!!

Oliven2011 skrev 2015-06-13 11:58:51 följande:

Är i chock!!! Tydligt plus efter typ 10 sek

• jeniii88
    Fsake skrev 2015-06-13 10:24:04 följande:

Hur har det gått?

haft ont till och från, testade negativt imorse och bim är imorgon så det är väl bara att vänta in mensen antar jag :/
  • Fsake

Trist! Typ samma här, mensen kom 3 dagar tidigt .. Så äl efter nästa helg..

jeniii88 skrev 2015-06-13 12:00:53 följande:

haft ont till och från, testade negativt imorse och bim är imorgon så det är väl bara att vänta in mensen antar jag :/

• Bodrum
    Oliven2011 skrev 2015-06-13 11:58:05 följande:
    GRATTIS!!!! Vad kul! Nästan samma som för mig, ÄL-test som var positivt och sedan var det att jag var gravid istället! Hoppas det håller hela vägen nu! Vi får hålla kontakten Skrattande
  • Bodrum

Grattis NelleMeja!!! Vad roligt! Håller tummarna för oss som är gravida att det håller och er som ännu inte fått ett plus att det tar sig fort som attan! Glad

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!