• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Oliven2011

Ja det tror jag/vi. Först o främst ska jag bli gravid ;). Vill testa nu men det är nog lite tidigt :)

• misslina

Hej! Vi ska försöka få ett tredje barn inom kort. Har en 08 och en 10. Just nu har jah mens, så får se om det blir nösta ägglossning eller ytterligare en vi börjar prova. Längtar såååå mycket

• Eldsjäl
    Oliven2011 skrev 2015-05-20 19:10:36 följande:

Ja det tror jag/vi. Först o främst ska jag bli gravid ;). Vill testa nu men det är nog lite tidigt :)

Håller verkligen tummarna :)!
  • Oliven2011

Misslina: vad skoj. Då får vi säkert möjlighet att följas mot vårt mål :).

Jag blir 37 i slutet av sommaren o det hade varit gött att bli gravid innan dess. ;).

• Oliven2011

Jag blir 37 i slutet av sommaren o det hade varit gött att bli gravid innan dess. ;).

• Oliven2011

• lillasysterfia

Plussade förra veckan med vår trea. Men är så orolig då jag hade ett MA I december. Har försökt sen dess. Hoppas att det går vägen den här gången! Lycka till ni övriga!

• misslina
    lillasysterfia skrev 2015-05-20 20:15:11 följande:

Plussade förra veckan med vår trea. Men är så orolig då jag hade ett MA I december. Har försökt sen dess. Hoppas att det går vägen den här gången! Lycka till ni övriga!

Grattis till plusset!
  • misslina
    Oliven2011 skrev 2015-05-20 20:11:08 följande:

Ja det skulle vara kul att få följas hela vägen! Det känns väldigt pirrigt! Var några år sedan sist plus att man är några år äldre ;)
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!