• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Nattöga
    ullis1990 skrev 2015-08-09 23:30:11 följande:

Hallå på er :) jag skrev här i tråden väldigt tidigt, just efter plusset. Det skapades även en fb-grupp då som jag var med i. Men som jag gick ur pga att jag trodde jag fick ett missfall. Är idag i vecka 14, med en, vad det verkar, frisk krabat i magen :) så nu skulle jag gärna vilja hänga på er igen om det är ok? :)

Skicka PM till mig med namn+FBprofilbildsbeskrivning, så fixar vi det :)
  • ullis1990

Jag har gjort det nu :) tack!

Nattöga skrev 2015-08-10 07:23:01 följande:

Skicka PM till mig med namn+FBprofilbildsbeskrivning, så fixar vi det :)

• minneli
    lindakarlsson4380 skrev 2015-08-10 11:41:59 följande:

phpcbsBKL10830.jpg

Låg risk på samtliga kromosomavvikelser! Bebisen vinkar på översta bilden! :D

Kul!!!
  • minneli

Idag var jag på inskrivning, ska inte tillbaka dit förrän efter rul och det blir runt 1-4 oktober. Ganska lång tid!

• Anonym (Småland)
    minneli skrev 2015-08-10 15:21:27 följande:

Idag var jag på inskrivning, ska inte tillbaka dit förrän efter rul och det blir runt 1-4 oktober. Ganska lång tid!

Jag håller med! Jag ska inte ens tillbaka efter RUL utan först i v 25! Det är jättelång tid, tur att man kan googla. Jag fattar inte vad folk gjorde utan internet, t ex så visste inte jag att mardrömmar är vanligt när man är gravid :-/

Sedan så är jag glad över att jag (numera) har en väldigt bra bm, hon ringer upp samma dag om det är så att jag vill fråga något och då känns det lite bättre trots att det dröjer så länge innan jag ska tillbaka
  • Anonym (orolig)

Vecka 17 i morn, ska på rul i slutet av augusti så orolig att de är nåt fel kanske inte finns nåt där inne lr att inte dw lilla hjärtat slår :(

• Anonym (orolig)

Någon som beställt hem gratis gravid paket någon gång? Funderade på att göre de med blöjor men fanns flera olika paket får man beställa ett av varje tex de var ett från kappahl å ett från libero å nåt från en bokhandel. Lr måste man välja på en så de är en per person ?de är ju inte från samma ställe så man borde ju få beställa allt ? När får man hämta ut det ? Å är de verkligen så att dw är gratis så de inte är prov sp man automatiskt blir me i nån premeration lr når å ska betala varje månad sen ?

• Anneli1984

Äntligen bokat tid för RUL =) ska dit den 7/9 så inte så lång tid kvar tills man får se den lill* krabaten. Här i Västmanland gör det inte heller några KUB-test som jag har förstått det.
    Är ni många som kommer att kolla könet på bebisen vid ultraljud? Står i valet och kvalet om jag vill veta eller inte, sambon vill.

Svar på tråden BF februari 2016