• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • minneli
    Erna90 skrev 2015-08-12 12:10:05 följande:

Vi är ju ungefär lika i tid vi som är med i denna grupp, +/- några veckor. Nyfiken på om det börjat synas på era magar? Och vilken vecka är ni i? smile1.gif

Är min fjärde graviditet så magen syns. Min äldsta (6år)har frågat mig två ggr om jag är gravid. Senast igår frågade hon om jag ätit mkt eller om jag var gravid. Jag är i vecka 12 (11+5)
  • Lysmasken
    minneli skrev 2015-08-12 16:04:03 följande:

Är min fjärde graviditet så magen syns. Min äldsta (6år)har frågat mig två ggr om jag är gravid. Senast igår frågade hon om jag ätit mkt eller om jag var gravid. Jag är i vecka 12 (11+5)

Åh en till som väntar sin 4:je. Är i v13 ( 12+0)
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Sefone

Jag har alltid haft putmage så jag tycker inte att magen blivit särskilt mycket större pga graviditeten däremot har jag gått upp i vikt p.g.a. Allt jag petat i mig för att undvika illamåendet så jag har inte kunnat ha vanliga jeans på flera veckor.

• Erna90

Vas kul att små out magar börjar dyka upp en efter en Är med rätt smal sedan innan så har nästan börjat synas en liten mage även på morgonen, dock inte så det skriker gravid men jag själv ser skillnad. Har lösa kläder för att dölja lite men har alltid haft det innan med. På kvällen svullnar den upp och då är det verkligen en minikula! Fick dock svullen mage på kvällen redan innan graviditeten så både jag och sambon väntar på den "riktiga" gravid gravidkulan; -)

• Mamma till två gullegrisar
    Erna90 skrev 2015-08-12 12:10:05 följande:

Vi är ju ungefär lika i tid vi som är med i denna grupp, +/- några veckor. Nyfiken på om det börjat synas på era magar? Och vilken vecka är ni i?

Och jag är i v13 och har en riktig kula redan. Två barn sen innan..
  • ak82

Jag går in i vecka 13 på fredag och har börjat med mamma jeans. 3e barnet :)

• ak82

Jag går in i vecka 13 på fredag och har börjat med mamma jeans. 3e barnet :)

• svurkbebis
    Lysmasken skrev 2015-08-12 16:35:09 följande:
    Åh en till som väntar sin 4:je. Är i v13 ( 12+0)
    En till som väntar 4:e Glad
    Jag är i v 12, och är mest uppblåst 
    mår dock väldigt illa och har en nästäppa från hell, aldrig haft det med mina andra 3 Obestämd
Svar på tråden BF februari 2016