• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • ak82

Är det fler än jag som haft ont som "mensvärk" i ve 12-13? Blir orolig att det är nåt som är fel. Växtvärken som jag brukar känna av är mer som att det drar och gör ont när man hostar, ska resa sig från liggande osv men det här är mer molande ont. :/

• svurkbebis
    ak82 skrev 2015-08-14 05:03:05 följande:

Är det fler än jag som haft ont som "mensvärk" i ve 12-13? Blir orolig att det är nåt som är fel. Växtvärken som jag brukar känna av är mer som att det drar och gör ont när man hostar, ska resa sig från liggande osv men det här är mer molande ont. :/

Jag känner av både molande värken och hugg/drag när jag reser mig, nyser eller hostar.
    Jag tänker att både den molande värken och den andra är "växtvärk"
  • jojohanna85
    ak82 skrev 2015-08-14 05:03:05 följande:

Livmodern växer och det kommer inte kännas exakt likadant hela tiden. Överanalysera inte allt, det är bara å vänja dig.
  • lindakarlsson4380
    minneli skrev 2015-08-14 11:07:20 följande:

Fick en tid idag kl 13. Blödde mellan ca 22-23 igår. Så nervöst.

Håller tummarna!! Lycka till!
  • lindakarlsson4380

Har sedan länge vetat vilken barnvagn vi ska ha när vi får barn, igår var vi och provkörde den och I'm in looove.. Finaste men största vagnen! ;) Det blir garanterat en Emmaljunga duo edge S om allt går vägen. Vecka 14 nu! 

• minneli
    lindakarlsson4380 skrev 2015-08-14 11:18:04 följande:
    Håller tummarna!! Lycka till!
    Tack! Skriver hur det gick sen!

Emmaljunga city Cross är ju väldigt lika duo Edgen fast lite mindre. Om du ska provköra något mer :)
  • lindakarlsson4380
    minneli skrev 2015-08-14 11:55:49 följande:
    Tack! Skriver hur det gick sen!

Emmaljunga city Cross är ju väldigt lika duo Edgen fast lite mindre. Om du ska provköra något mer :)
    Ja gör det! :) Ja jag vet, men ska ha snurrhjul ;P Får in den i bilen så det är det värt :D
  • minneli

Nu har jag varit på vul och allt såg bra ut!!!
    Barnet sprattlade och levde om :)

• GameOfLife
    minneli skrev 2015-08-14 13:24:13 följande:

Nu har jag varit på vul och allt såg bra ut!!!

Barnet sprattlade och levde om :)

Åååh vad skönt! Vilken lättnad! Vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden BF februari 2016