• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • sladda
    LongingForAChild skrev 2015-08-05 12:31:27 följande:

Gravid 13+2 V.14, BF 7:e Februari.

Försökt bli gravid i 6år, 3 misslyckade fertilitetsförsök och flera försök som aldrig ledde till inplantering. Nu gravid på naturlig väg som genom ett mirakel.

Hoppas få följa mer er här :D

Grattis!!! :)
  • Sefone

Har varit till Mvc och fått lyssna på hjärtljud idag.. Vad konstigt det känns, kan inte riktigt förstå att det finns någon som har ett hjärta som slår där inne

• Lysmasken

Längesen man såg em kommentar av Lisa123. Sist jag läste hade hon någon blödning efter många missfall. Någon som vet hur det har gått?

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • ak82

Hej!

Är gärna med i tråden. Var på kub test idag och det visade sig att jag var två veckor tidigare än beräknat så jag är nu i ve 11 (10+5) med ev bf 25/2.

• JosefineD85

Hur gick ers kub test ni som skulle göra idag Själv gick det jättebra men man var nervös innan! Den lille sprattlade som tusan och stod på huvudet! Häftig känsla! För man känner ju inte ett skvatt! Nu börjar man tro på det mer

• Hannamichaela

[quote=75602486][quote-nick]Nattöga skrev 2015-08-05 11:07:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Hej! Jag pma:de dig igår om att jag vill vara med i Facebook gruppen. Hoppas du sett det ????????

• Hannamichaela
    Anonym (orolig) skrev 2015-08-04 19:38:22 följande:

Är i vecka 16 (15+1) å hat gått upp 3 kilo bara . Är 167 lång å väger 52 kilo .

Jag tror inte du behöver oroa dig, för jag är i vecka 15, vägde 51 från början och väger nu 52,8 kg är 164cm lång. Så vi är nästan lika i vikt uppgången. Men fråga bm om du är osäker!
  • sladda

Gjorde vul idag. Super nervös innan men när man fick se hur krabaten studsade runt o viftade så blev man lugn :)

• truls1

Hej! Vill också vara med här :) 
    är i v11 (10+4). Överlycklig!

Jag vill verkligen göra ultraljud eller lyssna på hjärtat men får inte för min bm... får vänta till v18 säger hon. Hur har det varit för er? Verkar vara så olika :( 

• Erna90
    JosefineD85 skrev 2015-08-05 20:21:22 följande:

Hur gick ers kub test ni som skulle göra idag Själv gick det jättebra men man var nervös innan! Den lille sprattlade som tusan och stod på huvudet! Häftig känsla! För man känner ju inte ett skvatt! Nu börjar man tro på det mer

Mitt gick också jättebra. Lillen sprattlade som bara den. Blev lite verkligare för sambon med! Han tyckte det var himla fascinerande
Svar på tråden BF februari 2016