• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Jennsan84

Jag fick 1:18060 för downs och 1:20000 för de andra två syndromen. Fick ni alla samma resultat för de två?

• JosefineD85
    Jennsan84 skrev 2015-08-06 10:35:26 följande:

Jag fick 1:18060 för downs och 1:20000 för de andra två syndromen. Fick ni alla samma resultat för de två?

Mitt var för downs, de andra var jättebra resultat också men minns inte exakta siffror
  • lindakarlsson4380

Var på inskrivning hos barnmorskan idag och var tvungen att köpa mina första mamma-jeans efteråt.. GUD vad sköna de var!! :D KUB på måndag, längtar med spänning! Ni som gjort kub redan, vilken vecka var ni i exakt? :)

• Jennsan84

Jag gjorde mitt idag. 13+0 men när hon mätte så tyckte hon att jag skulle vara 13+2. Så lite oklart :)M

lindakarlsson4380 skrev 2015-08-06 13:58:52 följande:

Var på inskrivning hos barnmorskan idag och var tvungen att köpa mina första mamma-jeans efteråt.. GUD vad sköna de var!! :D KUB på måndag, längtar med spänning! Ni som gjort kub redan, vilken vecka var ni i exakt? :)

• Jennsan84

Men det handlar ju om ålder också. Eftersom att jag är 31 så va den generella sannolikheten nått på 500 innan alla tester. Är man yngre så blir ju den siffran högre från början om du förstår vad jag menar :)

lindakarlsson4380 skrev 2015-08-06 13:58:52 följande:

Svar på tråden BF februari 2016