• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anonym (Bebis)
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-09 08:48:24 följande:

Är det någon som använder glidmedel när ni har sex under graviditeten? Kan de vara farligt att använda pree seed glidmedel

Vi använder inte glidmedel men det känns inte som att det borde vara skadligt med pree seed, säkrast är ju dock alltid att fråga sin Bm om sånna viktiga saker så man inte får fel info :)
  • Februari16

Hej tjejer, hoppas att alla har haft en skön helg

Idag är jag i v 23+0 och en stor milstolpe är avklarad - vi beställde nämligen vagn idag! Känns jättekul och jag mår så bra för tillfället.

• idm
    Februari16 skrev 2015-10-11 17:28:05 följande:

Hej tjejer, hoppas att alla har haft en skön helg

Idag är jag i v 23+0 och en stor milstolpe är avklarad - vi beställde nämligen vagn idag! Känns jättekul och jag mår så bra för tillfället.

Men vad roligt :) Vilken vagn beställdes? :)
  • Anonym (orolig)

Nu är alla inköp klarar utom säng plus tillbehör till den, annars är jag klar me vagn sittdel /liggdel å bilstol skötbord å kläder :)

• Anonym (orolig)

Ja kan inte ha sex längre blir inte kåt "/ försökte me glidmedel förut men gick inte ändå dw gär ont å värker å svider som mens värk i magen . Är de nåt fel på mig ? Vill kunna ha sex ju tänk om ja aldrig mer kan de :(

• Pennie87

[quote=75865785][quote-nick]Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 09:01:46 följande:[/quote-nick]Ja kan inte ha sex längre blir inte kåt "/ försökte me glidmedel förut men gick inte ändå dw gär ont å värker å svider som mens värk i magen . Är de nåt fel på mig ? Vill kunna ha sex ju tänk om ja aldrig mer kan de :([/

Jag är likadan, sex finns inte riktigt på kartan. Men det är vad jag förstår ganska vanligt. Försöker inte göra nån stor grej av det, att tvinga sig till sådana saker brukar kunna bli väldigt fel. Hoppas det löser sig med tiden, helt enkelt.

• Februari16
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 09:01:46 följande:

Ja kan inte ha sex längre blir inte kåt "/ försökte me glidmedel förut men gick inte ändå dw gär ont å värker å svider som mens värk i magen . Är de nåt fel på mig ? Vill kunna ha sex ju tänk om ja aldrig mer kan de :(

Det verkar inte helt ovanligt. Jag är inte heller sugen. Alls. Min sambo vill i vilket fall som helst inte ha sex med mig om inte jag vill. Jag tänker att lusten nog kommer tillbaka med tiden
  • Anonym (orolig)

Vill ju så gärna kunna ha sex , är dw som är så jobbigt , ska man behöva vänta i 9 månader då för å kunna ha sex ?:/ känner mig elak emot min sambo :(

• Februari16
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 18:34:01 följande:

Vill ju så gärna kunna ha sex , är dw som är så jobbigt , ska man behöva vänta i 9 månader då för å kunna ha sex ?:/ känner mig elak emot min sambo :(

Varför elak? Skulle du vilja ha sex med honom om han inte var sugen och om han dessutom fick ont av det?
  • Anonym (orolig)

Ja vet inte ja gör de bara för han vill ju så gärna å de vill ja oxå men kan inte bli kåt känns som de är fel på mig bara :(

Svar på tråden BF februari 2016