• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Linda8110
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 18:42:15 följande:

Ja vet inte ja gör de bara för han vill ju så gärna å de vill ja oxå men kan inte bli kåt känns som de är fel på mig bara :(

Prata med honom?
  • Anonym (orolig)

Finns väl inte sp mkt å prata om men han vet om att ja vill men de går ju inte .

• Linda8110
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 19:19:49 följande:

Finns väl inte sp mkt å prata om men han vet om att ja vill men de går ju inte .

Finns massor att prata om eftersom du uppenbarligen mår dåligt över det.
  • minneli
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-12 19:19:49 följande:

Även fast jag vet att det inte är ngn fara att ha sex så tycker jag det känns lite mysko när bäbisen är där. Det gäller ju bara några månader av ens liv och då tycker jag det funkar lika bra med sex utan att han stoppar in den.

Imorgon ska jag till bm iaf och går in i vecka 22. När är det de börjat mäta magen?
  • Februari16
    minneli skrev 2015-10-12 20:15:26 följande:

Även fast jag vet att det inte är ngn fara att ha sex så tycker jag det känns lite mysko när bäbisen är där. Det gäller ju bara några månader av ens liv och då tycker jag det funkar lika bra med sex utan att han stoppar in den.

Imorgon ska jag till bm iaf och går in i vecka 22. När är det de börjat mäta magen?

Här börjar dom i vecka 23-24. Lycka till imorgon
  • imjessicat

Det med sexet gör mig skitstressad. Vill inte ens gå och lägga mig bredvid karln för jag vet att han kommer vilja ligga och jag VILL verkligen inte.

Det handlar inte om att jag inte tycker att han är attraktiv eller nåt utan jag blir inte kåt. Jag har aldrig känt mig så osexig i hela mitt liv och jag får dessutom ont efteråt.

Han tror såklart att det är fel på han och jag har försökt förklara att det handlar inte om honom och jag känner mig sämst som inte vill. Vi hade ett väldigt aktivt sexliv innan graviditeten och nu blir jag grinig av bara tanken.

• Linda8110
    minneli skrev 2015-10-12 20:15:26 följande:

Jag ska börja mäta magen vid nästa besök hos BM i slutet av oktober och då kommer jag vara i v.26!
  • Anonym (orolig)

Vart hos bm I dag allt va jätte bra mätte magen å fick höra hjärtljuden häftig känsla. Men ska inte tillbaka förän 11 November tycker de är länge mellan varje gång "/

• Linda8110
    Anonym (orolig) skrev 2015-10-13 17:32:58 följande:

Vart hos bm I dag allt va jätte bra mätte magen å fick höra hjärtljuden häftig känsla. Men ska inte tillbaka förän 11 November tycker de är länge mellan varje gång "/

Jag ska dit i slutet av oktober och är då i v.26. Hittills med ca 5 veckors mellanrum. Efter det sa hon att jag ska komma varannan vecka!
  • Anonym (orolig)

Dw är 4 veckor innan ja ska dit nu å sen efter de 3 veckor mellan varje besök tills början av december då 2 veckor mellan varje . Dw verkar va olika från olika landsting :/ och ja är I vecka 26 idag

Svar på tråden BF februari 2016