• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • minneli

Jag beställde ett sånt stödbälte idag. Ska träffa en läkare på tisdag. Jag jobbar som förskollärare till barn 1-2 år och funderar på om jag kanska kan klara 50%.

• minneli

Skulle ta fram mammakläderna ikväll och hittade väl inte så mkt som jag hade tänkt. Måste ha rensat :). Men passade även på att rensa i den lådan då det var strl 50/56 där också. Fortf inte fattat att vi ska få en kille men kläderna jag inte vill spara hinner komma till användning då tjejernas tremänning har den storleken nu, en tjej alltså. Den tjejen kommer ärva mkt kläder :D

• GameOfLife

Idag var vi på vårt efterlängtade RUL, blev bakåtflyttad 2 dagar, så BF är numera 23 februari. Moderkakan låg i framvägg och det verkar som att vi väntar en liten flicka ;) Hon var dock inte så samarbetsvillig utan låg vänd in mot min rygg och ville inte alls visa ansiktet. Vi fick en till tid om en vecka, då vi får hoppas på att hon flyttat lite på sig så att vi kan utforska mer :) De organen vi som vi kunde se såg alla bra ut. Hoppas hon är piggare nästa gång :)

• Madelen21

Varit på ultraljud idag. Allt såg bra ut. Bf 27 februari. Blev flyttad en dag. Bf innan var 28 februari. Det blir en lillasyster. Min lilla låg vänd med ansiktet inåt också. Så vi fick inte se ansiktet. Men det var fullt liv där inne

ocks

• Anonym (Bebis)
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-29 19:39:49 följande:

Vad alla verkar ha problem med olika saker å foglossning å allt , ja känner ingenting av nåt ja ,känner lite sprattlande då å då och är i vecka 24 :)