Anonym (Ja då) skrev 2015-10-02 14:03:20 följande:
Precis, jag är i gränslandet januari-februari så har liksom hängt i båda men inte skrivit så mycket i denna. Tråkigt att alla verkar ha så mycket krämpor, känner därför inte att jag har så mycket att prata om här som tur är, mina funderingar är mer hur länge ska jag jobba, osv.
Jag känner precis likadant. Jag har inga krämpor alls än så länge så de diskussionerna kan jag inte relatera till. Jag brukar kika in i januaritråden och läsa då jag tycker att det är många intressanta diskussioner där. Det som snurrar i mitt huvud är namn, inköp, hur den första tiden ska bli och planering av föräldraledighet.
Jag har hela tiden tänkt att jag ska jobba fram till två veckor innan BF förutsatt att jag mår tillräckligt bra vilket jag hoppas på. Min man vill inte att jag jobbar längre då jag har 35-40 min pendling med bil till jobbet och han vill inte att jag ska befinna mig så långt bort om vattnet går eller värkarna sätter igång. Mitt jobb är mestadels kontorsarbete så det är inte fysiskt påfrestande.