• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • minneli

Nu har jag jobbat och trycket nedåt är tillbaka. Bm ringde aldrig upp idag heller.

Imorgon har vi rul!

• Agnesmamma2012
    Februari16 skrev 2015-09-27 23:20:44 följande:

Jo tyvärr så är ju tanken på hur ekonomin påverkas ganska stressande :/

Har inte testat vattengymnastik men däremot fått akupunktur tre ggr nu. Vissa nålar gör ont som f-n men det är väldigt skönt efteråt! Jag jobbar som sjuksköterska på en intensiv-/akutvårdsavdelning. Beskedet dröjde can 2 veckor. Hoppas att det inte strular med försäkringskassan för dig. Vad jobbar du med?

Jag jobbar ständig natt (12 timmarspass) hos ett 6årigt barn , som behöver hjälp med allt och konstant tillsyn . Inga hjälpmedel utan vi lyfter mycket osv , har barnet i knät . Ja precis akupunkturen e inte speciellt skönt när de skruvar på vissa nålar men skönt när de e klart :).
  • minneli

Nu har jag varit på rul! Fick nytt datum, 22 feb så v. 20 idag. Jag var helt säker på att det var en tjej (har två sedan innan) men det var en kille så jag är lite i chock :)

• Februari16
    minneli skrev 2015-09-29 11:34:57 följande:

Nu har jag varit på rul! Fick nytt datum, 22 feb så v. 20 idag. Jag var helt säker på att det var en tjej (har två sedan innan) men det var en kille så jag är lite i chock :)

Grattis! Många grabbar här i tråden
  • Mamma till två gullegrisar