• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • lulu11

Hoppar in i den här tråden :)

Jag är också i v 30 idag. Det här är mitt fjärde barn.

• lulu11

• Februari16
    lulu11 skrev 2015-12-11 11:33:03 följande:

Välkommen och grattis!
  • Lysmasken
    lulu11 skrev 2015-12-11 11:33:02 följande:

Välkommen.

Får själv in i v 30 imorgon lördag & väntar mitt 4:je barn oxå
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Mamma till två gullegrisar
    lulu11 skrev 2015-12-11 11:33:02 följande:

Grattis ...

Går du också in i v30 idag? Då har du 25 februari som BF? ? Då har vi samma dag :)

Barn nummer 3.. hur mår du?
  • Februari16

Är det nån mer än jag som bara njuter när bebisen lever rullan i magen? Ligger vaken för att liten är pigg och busig och jag bara älskar att känna hans rörelser! Jag slutar aldrig att förundras över att han finns och lever i min kropp Låter ju helflummigt men jag känner mig bara så lyckligt lottad

• Pyltet
    Februari16 skrev 2015-12-13 00:14:57 följande:

Är det nån mer än jag som bara njuter när bebisen lever rullan i magen? Ligger vaken för att liten är pigg och busig och jag bara älskar att känna hans rörelser! Jag slutar aldrig att förundras över att han finns och lever i min kropp Låter ju helflummigt men jag känner mig bara så lyckligt lottad

Det är ju så himla mysigt som du säger. Själv har jag en liten vilding i magen som väcker mig vid 4 varje morgon ( utan undantag) och så kör han sitt pass med massa kickar och boxar. Ibland är det så häftiga rörelser så hela magen vibrerar och då undrar jag om det är fysiskt möjligt för honom att röra sig så snabbt?

Trots det så känns det mysigt och jag njuter av hans pass innan jag lyckas somna om lagom tills de äldre barnen gått till skolan och mannen gått till jobbet. Inställd klocka med andra ord :)

Vi längtar så mycket efter vår lilla vilding!
  • idm
    Februari16 skrev 2015-12-13 00:14:57 följande:

Känner exakt samma sak :) Gossens rörelse är magiska! Det är så mysigt. Jag och min man kan ligga och kolla på magens rörelse låånga stunder :) Väldigt mysigt samtidigt som det är lite overkligt att han faktiskt är där inne, haha. Märkligt :)
  • minneli

Jag njuter oxå av det! Efter mina tidigare graviditeter har jag saknat det jättemkt. Nästan lite deprimerande att det är tomt i magen på ett sätt :)
    Därför lovade jag mig själv att njuta extra mkt nu eftersom det förmodligen är tredje och sista barnet.

• idm

Vi hade tänkt hyra babyskydd från BB men har precis fått reda på att de ska sluta med uthyrning vid årsskiftet :(. Nu blir det att köpa ett babyskydd istället.

Vilket babyskydd kommer ni att använda? :)

Svar på tråden BF februari 2016