zezzan81 skrev 2015-12-16 19:43:59 följande:
Man får läsa lite och sortera bort mycket så brukar det gå bra;) Detta är mitt 3:e barn, de 2 första förlossningarna gick galet fort och enl min bm så kan det tydligen vara så att när man har snabba förlossningar så kan det vara så att de ligger långt ner innan:). De sa aldrig på ul hur hon ligger med ansiktet då detta ul egentligen var för att kontrollera en cysta jag fått i samband med graviditeten, men ska på tillväxt ul 28 dec och då lär de se och berätta mer exakt hur hon ligger:)
Tyvärr har jag ännu en del halsbränna men nu när du nämner det har det nog ändå blivit lite lugnare!
uuii vad bra! :P det betyder ju kanske att min förlossning också går fort. hehe man får drömma :)
jag hoppas att det går bra och att cystan inte är något problem.
jag har till slut fått omeprazol mot halsbränna...det funkade ju jätte bra, men är ju inte så väldigt skonsam heller. jag ska nog prova att sluta med det snart. men om du fortfarande har väldigt mycket besvär med halsbränna kan du ju kanske fråga din bm den 28. om hon skulle rekommendera det. det får halsbrännan bort KOMPLETT och är går receptfritt att köpa i apoteket