minneli skrev 2015-12-15 08:49:59 följande:
Jag får in i vecka 31 idag. Mina drömmar har blivit helt sjuka de senaste nätterna. Jag drömmer inte om att få barn utan det är en massa annat konstigt och oftast är det att min sambo eller ngn annan är jättedum mot mig och så vaknar jag alldeles upprörd :P
Jag har inte packat bb-väskan än, kommer inte riktigt ihåg när jag har gjorde det de senaste gångerna. Senaste gången så packade jag iaf alla bäbissaker i skötväskan och så tog jag en liten väska till mig och sambon.
Mössa
Lite blöjor (fast det brukar man få där)
Babyolja
Filt
En "outfit" i strl 44
En "outfit" i strl 56
Tre "outfits" i strl 50
Systemkamera+ laddare
Till oss:
Hygiensaker
Dextrosol
Ombyte
Amningslinne och mjukisbyxor! Ett sånt så man slipper bh-n.
Laddare
Kexchoklad
Ngt gott att dricka
Ngn frukt
Har säkert glömt ngt men det kommer jag på nu:)
Något jag alltid köpt så att det finns hemma innan är mjölkersättning. Nu har det funkat med amningen båda gångerna men man vet aldrig. Är som skönt att ha den backupen hemma om det skulle köra ihop sig helt mitt i natten eller nåt. Fick det tipset när jag väntade första.
Jag drömmer också helt galna drömmar vissa nätter.. ofta att jag blir lessen på någon som är dum, eller drömmar om sånt jag aldrig drömt om tidigare.
Jag har bara haft någon enstaka dröm om att just få barn. Det är mer dessa galna drömmar som väcker mig några ggr vissa nätter.
Går in i v31 på fredag. Väntar några veckor med att packa väskan..