lillterror skrev 2016-01-05 13:03:13 följande:
Men så roligt för er! Och som sagt- ett fantastiskt sätt att starta giftermålet på. Så himlans mysigt =) vet ni kön och har ni namn på liten?
Ja det var helt otroligt! Men eftersom vi redan har bekräftat att vi har problem båda två så hade vi inte sett ett års smått försökande som något jobbigt eller blivit oroliga, värre är det nog för folk som aktivt försöker utan att det tar sig.. så när jag närmade mig mens och började bli lite lipigare än vanligt (har svår pms) så kom sambon med ett "du kanske faktiskt är gravid?" Pfft sa jag, jag har mensvärk och haft i en vecka så den kommer när som helst! Dagarna gick och mensvärken höll i sig, och sambon fortsatte påpeka detta. Tillslut tog jag ett test mest för att han skulle bli tyst ;) istället var det jag som stod där och gapade stort. När chocken la sig var lyckan total =)
Jag är 30 och blir 31 strax efter bäbis kommit :) och du?
Vilken känsla det måste varit :) Ja, chockad blir man nog alltid :) Mitt test visade väldigt svagt positivt så vi tog massa test under kommande dagarna och det blev bara tydligare och tydligare :)
Vi väntar en liten gosse. Namn är så svårt men vi väljer mellan Nils, Gillis, August och Ebbe. Samtliga är släktnamn och namn som vi båda verkligen gillar :)
Vet ni kön? :) Några namn?
Jag har precis fyllt 26 :)