lillterror skrev 2016-02-01 17:38:06 följande:
Den tog iaf udden av det värsta för dig då? Jag har en tens hemma som jag vill ha med mig, är så osäker på detta med smärtlindring men hoppas att det hade räckt för mig. Sen kan jag tänka mig att det även beror på hur långdragen förlossning man faktiskt har. Ska jag behöva gå igenom 30 timmar kommer jag nog böna och be om varenda drog ;)
Den hjälpte när det var mildare värkar. Sen är det så olika. Jag har fått låna en gratis av sjukgymnasten pga foglossning!
Måste bara dela med mig lite av hur jag haft det!
Hade regelbundna sd igår kväll mellan 18-22 tiden. Det var ca 4-5 min mellanrum och de varade ca 1 minut. Det gjorde inte jätte ont men kändes lite mer än vanligt och blev lite tungt att andas. Sedan avtog det och jag hade en molande ryggvärk hela natten och sov dåligt. Vaknade vid halv sju och kände att det kändes blött i mellan benen och om jag pressade kom det ut lite. Jag gick upp och trosorna var helt blöta. Kissade och sen tog jag en dusch. Efter det har det inte kommit något mer i trosorna men har molande ryggvärk/mensvärk. Kan det vara något på g eller ? Har inte haft några flytningar alls innan.