lillterror skrev 2016-02-04 17:54:29 följande:
Gud så härligt att höra! Och vad gulligt av storebror att sitta och "klappar igång" den lille :)
Detta är min första och jag tycker väldigt mycket känns konstigt, som att pyret låter mig sova på magen, trycker jag på foten uppe vid revbenet så är det ingen större reaktion (aldrig varit) inte heller klappar eller prat, läst att kallt ska sätta igång som t.ex ett glas isvatten men ikke. Här är det varm mat som gäller ;) förstår ju att alla är olika så det finns inget rätt eller fel men igår och idag var första gången jag faktiskt blev orolig. Det är däremot min sambos andra och han har förklarat att storebror var om möjligt ännu lugnare i magen =)
Och som du säger: tänk vad dom kan oroa en redan nu haha. Ojojoj hur blir det inte sen då? ^^
Ja,, han är en stolt längtande storebror :)
Storasyster längtar hon med, men för henne är det andra gången så hon har redan gått igenom det en gång tidigare. . ;)
Ja, det är svårt det där. Eftersom vår har pendlat fram och tillbaka så vet man ju inte om han kanske sätter igång o rör sig en massa senare. Men går det lång tid mellan rörelserna så blir man nervös.
Stark kall saft säger dom ska få igång bebis ;)