• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Pirog
    aprilbebisen skrev 2015-06-26 12:58:34 följande:
    spännande :) har oxå en född februari 14 :p och en till 12a fast inte februari :P
    okej, april på den första gissar jag då? ;) Lagom med två år mellan, sambon tyckte det är för lång tid, men vi har nyss köpt hus (gård) med lite renoveringsbehov, så vi har lixom inte haft tid att skaffa tidigare typ :P
  • Tjihoooo89

Åh, gick in i vecka 10 idag och hörde bebisens hjärta med min egna doppler idag, sån lättnad!! :)

• busan00

Tjihoooo89 skrev 2015-06-26 17:31:31 följande

Åh, gick in i vecka 10 idag och hörde bebisens hjärta med min egna doppler idag, sån lättnad!! :)

Funkar den så tidigt som vecka 10? Har hört å läst att man inte ska göre de förän vecka 16. Skulle oxå vilja prova då ja är orolig nät är fel. Är i vecka 10 (9+3) idag.

• Mamma till två gullegrisar
    busan00 skrev 2015-06-26 19:12:00 följande:

Tjihoooo89 skrev 2015-06-26 17:31:31 följande

Funkar den så tidigt som vecka 10? Har hört å läst att man inte ska göre de förän vecka 16. Skulle oxå vilja prova då ja är orolig nät är fel. Är i vecka 10 (9+3) idag.

Är det verkligen bra att göra sånt själv? Hur ofta gör du det?
  • Elilia86

Busan00: Ja e gravid me andra barne, ja går också runt och är små hungrig hela tiden, sugen på nått, bara nått! Vet inte vad.. och illamående till och från på de. Känns me som om ja kommer gå upp en hel del den här graviditeten om ja inte börja må bra illa ???? Så va de inte alls förra gången, då gick ja upp allt som allt 12kg.

• busan00

Elilia86: Ja de är så vi la jobbigt å äte å äte å sem bara de ma blir mer uppsvälld för all mat :p min magen putar redan ut som en kula ;) haha är störande för de borde inte synas nåt redan nu i bara vecka 10 (9+3) ? Tror ja gått upp 2-3 kilo nu.

• Kakalfen
    Nattöga skrev 2015-06-26 09:45:38 följande:

Ni som vill med i hemliga fb-gruppen för februaribebisar, skicka pm till mig med antingen

1: Din mailadress. Då skickar jag en inbjudan till MAILEN, inte till FB-meddelande alltså. Och kolla både din mails inkorg och skräppost! Klicka bara på länken i mailet :)

2. Ditt namn så som man söker upp det på FB. Skriv namn och hur din profilbild ser ut - då skickar jag en vänförfrågan som du får acceptera, därefter bjuder jag in dig i gruppen!

Välkomna alla nya!

Jag har skrivit till dig, fick du det? Jag har inte fått nåt mail till skräpkorgen
  • Nattöga
    Kakalfen skrev 2015-06-26 21:36:26 följande:
    Jag har skrivit till dig, fick du det? Jag har inte fått nåt mail till skräpkorgen
    Inte till inkorgen heller? Jo, fick ditt PM och skickade inbjudan, men provade just igen. Fått det? :)
  • Desideri

Så nyfiken. Jag sitter och klurar på hur vi ska berätta för våra familjer om några veckor men har inte riktigt bestämt mig än. Hur ska ni andra berätta?

Svar på tråden BF februari 2016