• Anonym (Stina)

Varför är ni kattägare så jävla ignoranta?!

Blir galen snart, vad är det med kattägare som bara skiter i sitt ansvar.

Nu när solen tittar fram vill man ju gärna sitta ute o ha dörren öppen. O min 2åring gillar ju o leka i trädgården, men så fort vi sätter oss ute är det ALLTID en jävla katt som kommer, min dotter tycker det är jättekul, i början va de väl lite roligt, men man får ju säga va försiktigt klappa fint osv osv. Då kom den nån gång bara. Men nu är det

Vaaaarje dag vi är ute. Nu orkar jag inte hålla koll på vad dottern gör med katten. Råkar hon trampa eller sparka på den får det väl va så. O den försöker springa in heeela tiden. Får sitta med en jäkla vattenspruta nu. Både jag o sambon är allergiska så vi vill absolut inte ha den inne.

Men ska den hålla på så hela sommaren så överväger jag o doppa makrill i svinstark sås eller spruta tabasco i ögonen på den eller nått. Jag ska fan kunna sitta ute i min egen trädgård utan o "hålla vakt" vad får er kattägare o tro att era katter är välkomna o springa överallt. Varför har ni inte koll på era djur?!!!

• Svar på tråden Varför är ni kattägare så jävla ignoranta?!
  • Anonym (***)
    Anonym (Stina) skrev 2015-05-28 22:11:08 följande:
    Ignorans, okunnighet nonchalans. Precis vad jag tycker om kattägare O precis det jag ville "förmedla" så jo du flummar.
    Du, fortfarande kan du inte använda dig av ett engelskt ord böjt till svenska på svenska med en helt annan svensk innebörd utan att råka ut för mothugg. 

Du visar på att du har hittat någonstans där engelska "ignorant" betyder oartig, okunnig och nonchalant men problemet här i din rubrik är att den är på svenska!

Skriver du en sådan rubrik (du böjer ordet på svenska så vi alla antar att du inte försöker böja ett engelskt ord på svenskt vis) så blir det reaktioner.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (***) skrev 2015-05-29 01:02:36 följande:

Du, fortfarande kan du inte använda dig av ett engelskt ord böjt till svenska på svenska med en helt annan svensk innebörd utan att råka ut för mothugg. 

Du visar på att du har hittat någonstans där engelska "ignorant" betyder oartig, okunnig och nonchalant men problemet här i din rubrik är att den är på svenska!

Skriver du en sådan rubrik (du böjer ordet på svenska så vi alla antar att du inte försöker böja ett engelskt ord på svenskt vis) så blir det reaktioner.

Relevans?
  • Prinsessanprutt

Som sagt var Stina, try again. Känns det bra att försöka trycka ner någon? Är det vad du lär ditt barn? Om någon inte håller med så kan du säga att hen är äcklig.

• Anonym (Stina)
    Prinsessanprutt skrev 2015-05-29 01:07:19 följande:

Som sagt var Stina, try again. Känns det bra att försöka trycka ner någon? Är det vad du lär ditt barn? Om någon inte håller med så kan du säga att hen är äcklig.

• Anonym (Stina)
    Prinsessanprutt skrev 2015-05-29 01:07:19 följande:

Yes!!! Klart jag lär mitt barn det. Dom måste lära sig o stå över mindre intelligent folk! Äcklig är ungefär som när PK maffian skriker rasist om man råkar påpeka att nån är svarthårig. De e de nya nu, häng med vetja! *suck* harregud alltså.
  • Anonym (ajabaja)
    Vanillaextract skrev 2015-05-29 00:51:04 följande:
    Anonym (ajabaja) skrev 2015-05-29 00:16:39 följande:

lite detta jag mena vanillaextract, men det här var ändå väldigt milt jämfört med hur andra kattägare uttryckt sig..

crazzzzy......

Och det här är vad jag menar. Börjar undra om du inte bara vill provocera.

Du läser ett inlägg som brooms men det du reagerar på och tycker är helt "crazy" är DET inlägget? Då har man förjäkla snea värderingar.
    hm broom är EN person som skrivit i tråden. det jag reagera på var som sagt trådens tjugo första sidor som innehåller oändligt många ursinniga kattägare.. det inlägget var för att poängtera det. men fortsätt du att medvetet tolka fel.. man kan ju undra vem som är ute efter att provocera.....
  • Prinsessanprutt
    Anonym (ajabaja) skrev 2015-05-29 01:13:43 följande:

hm broom är EN person som skrivit i tråden. det jag reagera på var som sagt trådens tjugo första sidor som innehåller oändligt många ursinniga kattägare.. det inlägget var för att poängtera det. men fortsätt du att medvetet tolka fel.. man kan ju undra vem som är ute efter att provocera.....

Tvångsterilisering är försent. Ber för ditt barn och hoppas att hen inte får tabasco i ögonen.
  • Anonym (Stina)
    Prinsessanprutt skrev 2015-05-29 01:21:04 följande:

Tvångsterilisering är försent. Ber för ditt barn och hoppas att hen inte får tabasco i ögonen.

Sa inte du hej då?
  • Vanillaextract
    Anonym (ajabaja) skrev 2015-05-29 01:13:43 följande:

Men är du helt allvarlig? Jag kommer förlora allt hopp för mänskligheten snart.

Det spelar väl ingen roll om det så finns miljontals sådana inlägg i tråden(inte för att jag ens förstår det är som är så himla fel i inlägget från början) det är ändå ingenting jämfört med en människa som vill skada/mörda oskyldiga djur.

Hade du läst en tråd där en människa skrev om hur hen vill våldta någon men 100 som skrev om hur de vill tillåtas pissa offentligt kan man nog satsa livet på att det var de offentliga pissarna du skulle blivit upprörd över.
  • Prinsessanprutt

För vet du vad Stina, ditt barn förpestar min tillvaro. Ni finns liksom överallt, ni med barn. På väg till jobbet, på restauranger, ute.Håll dom hemma för bövelen, tills de kan bete sig liksom.

Svar på tråden Varför är ni kattägare så jävla ignoranta?!