pomperiposa skrev 2015-10-20 16:10:44 följande:
Hej alla, läser i tråden då då och nu ser jag att jag inte är ensam om att vara orolig, jag kände rörelser för någon vecka sedan, som ett sprattel och även några dar innan den gången. Nu har jag inte känt något på nån vecka och blivit orolig, jag vet att jag inte behöver vara det, är i vecka 18, men men. Hoppas jag känner nån rörelse snart igen, har rul först om två veckor (allt såg bra ut på kub).
Järnvärdet var bra vid inskrivning, men jag har inte träffat bm sedan dess. Äter någon järntablett ibland som jag har kvar sedan tidigare (var blodgivare), men inte varje dag, äter ibland nån multivitamin, men tror jag får i mig ok via maten.
Har ni också att magen är olika stor olika tidpunkter på dagen, min mage är nästan platt på morgonen, men jättespänd och nästan som en boll nu på eftermiddagen, är det någon mer?
Hej! Jag kände ingenting så tidigt så kanske är så att det är lite tidigt för att känna hela tiden än? Är i v 21 nu och den brukar hålla på på kvällen, varje dag tror jag? ;)
Men min mage är oxkså helt platt på morgonen och efter middagen känner jag mig höggravid! brukar äta något på kvällen men är på sprängd nu så går inte ner något. Hoppas det ska gå över någon gång, för jag är hungrig :D