Madski skrev 2016-01-22 07:58:56 följande:
Går in i vecka 32 idag och det är fredag, underbart! Att gå in i ny vecka på fredagar gör att det känns som att veckorna går lite fortare..
Nu har vi äntligen beställt vagn :) blev en bugaboo Buffalo by diesel.. Jag har hela tiden velat ha en Buffalo, men han jag varit inne på Cameleon 3, men när han såg Buffalon i dieselutförandet så ändrade han sig, haha..
I övrigt ligger vi inte alls på banan, men än finns det tid ;) och allt annat som behövs brukar ju vara lagervaror så i värsta fall får sambon fixa själv.. Känner mig nästan lite för relaxed just nu, jag som egentligen är ett kontrollfreak deluxe.
Åh, en sån suktade jag lite efter... Men sen bestämde jag mig för att det inte var värt pengarna och köpte en beggad buffalo istället. Men jag tycker att dieselklädseln är så SJUKT snygg! (Däremot tycker jag inte hjulen på det chassit är helt jättesnygga..)
Var så nöjd med att ha sparat några tusenlappar, men sen ett par dagar senare gick min tekniktokige make och köpte en ny iPad (vi hade två sedan innan..) och då kände jag att den besparingen kanske var onödig. (Hade hellre haft vagnen en än att han skulle få senaste versionen av iPad liksom...) ;)
Är också LÅNGT efter med förberedelserna inför bebis. Men tröstar mig med att allt funkar bara man har blöjor, babyskydd och kläder. Måste bara komplettera lite på det sistnämnda så kan bebis komma så får vi i värsta fall ordna med allt annat efter förlossningen.