duschar i två timmar
fyy hatar att tvätta hår och kroppen. Det tar två timmar för mig. Försöker att minska tid men det går inte. det blir två timmar ibland 1.5 timmar. Min man bråkar alltid.
hur länge tvättar ni er
fyy hatar att tvätta hår och kroppen. Det tar två timmar för mig. Försöker att minska tid men det går inte. det blir två timmar ibland 1.5 timmar. Min man bråkar alltid.
hur länge tvättar ni er
Med hårtvätt (knälångt, tjockt hår), kroppstvätt, filning av fötter, insmörjning av kropp och extra hudvård i ansiktet tar det 20 min för mig från det att jag börjat klä av mig tills jag stiger ut ur badrummet.
Sedan tar det iofs en-två timmar innan håret är helt torrt men jag tvättar oftast på kvällen i vilket fall som helst (då hinner håret torka ordentligt under natten).
Har aldrig fått några synpunkter på min hygien.
Men för mig är det självklart va! Du tror jag har koll på exakt alla i hela världen som duschar i 2 timmar om dom stänger av vattnet emellanåt eller ej? Så klart jag inte kan tala för alla människor. Tänk till lite och sluta vara dryg.
I timmar?! Nej verkligen inte. Vatten, stänger av och tvålar in, duschar av. Klart!
Åh jag älskar att bada och kan lätt göra det i ett par timmar, ligger och läser, kollar film, äter och vara har det bra....Duscha skulle jag nog ha svårt att göra så länge däremot :p
In, på med vattnet, balsam i håret, massera typ 30 sek, tvålar kroppen medans balsamet verkar, skölja ur, stänga av. Nånstans mellan 5-10 min.
Vad sysslar man med för att det ska ta två timmar?
Jag kan sitta längre i dushen om jag har migrän. Av någon anledning så lindras det av en varm dush.
Två timmar?! Stackars din hud och vilket oerhört slöseri med vatten.
Men hur kan det ta två timmar?? För mig tar det en kvart om håret tvättas också, och då hinner jag ändå tvätta kroppen ordentligt på den tiden. Och lite rakning av diverse delar också om det skulle behövas. Borde dessutom bli som ett russin om man duschar två timmar tänker jag
2 timmar om dagen?! Låter mer som en sjukdom.. och med all den misshandel du utsätter din kropp för så kan jag förstå att du inte känner dig ren. en normal lång dusch om man inte såsar bör väl inte ta mer än 5-20 minuter beroende på?skulle jag tvätta håret så ofta så skulle jag inte ha något hår kvar.
Haha? trolltråd.