• samanta1234

duschar i två timmar

fyy hatar att tvätta hår och kroppen. Det tar två timmar för mig. Försöker att minska tid men det går inte. det blir två timmar ibland 1.5 timmar. Min man bråkar alltid.

hur länge tvättar ni er

• Svar på tråden duschar i två timmar
  • charlie00

Om jag tvättar håret med schampo, hårinpackning och balsam samt rakar mig, filar fötterna och skrubbar hela kroppen tar det typ en timme. Annars kanske 20 minuter.

• Let it Rain

Nu måste jag ändå fråga: Ni som hävdar att ni bara duschar i 5-10 min om dagen, rakar ni er inte varje dag?

• Cecese

Jag duschar varje dag, tar 10-15 minuter. Är jag riktigt frusen och vill värma mej kan det ta 20 minuter.
    Då tvättar jag håret 2 gånger, kroppen noga, rakar under armar, ben och intimt samt filar fötterna ca 1 gång i veckan. Har jag riktigt bråttom tar det 5 minuter men då skippar jag all rakning. 

Jag förstår inte hur man kan duscha i 2 timmar. Så länge tar det inte ens när jag och 3 barn badar bastu från det vi klär av oss tills vi klätt på oss. 

• MammAmma
    Let it Rain skrev 2015-07-20 00:01:43 följande:

Nu måste jag ändå fråga: Ni som hävdar att ni bara duschar i 5-10 min om dagen, rakar ni er inte varje dag?

Nej, varför skulle jag?
  • lövet2

Enbart dusch tar 5-6 minuter. Tvättar jag håret så tar det dubbelt så lång tid, eftersom balsamet ska sitta i en stund.

• micromat

Nope.. Finns inget att raka varje dag..
  • lövet2
    Nej, som kvinna behöver jag inte det. Tack och lov att jag inte föddes som man!
  • Hypnotica
    Påven Johanna skrev 2015-07-19 19:27:03 följande:

Knälångt? Vad använder du det till? 

Jag förstår inte frågan?
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Hypnotica

Jag rakar aldrig med rakhyvel, min hud gillar det inte.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • K grrl

Nej, det har jag ingen anledning till.
Svar på tråden duschar i två timmar