• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • SarahJ

Rul idag för mig med! Blev flyttad från den 23/4 till 30/4.

Och det är troligen en flicka till som finns i magen. =)

• becka1989
    Malla1 skrev 2015-11-23 13:56:54 följande:

Var oxå på rul idag och det är ju såklart en liten tjej till som ruvar sig där inne. Blev ett litet osäkert bf datum då huvudet och lårbenet som dm går efter visade olika. Men det va fullt normalt allting sa hon men nu blir man ju ännu nervösa för när det väl är dags.

Nåå vad synd då får ni packa väskan åt äldsta nu då ;) hehe.

Det går nog bra ni får väl räkna på det tidigaste datumet ni har fått.
  • kvinna16780

Jag var oxå på RUL idag och allt såg bra ut :) en liten flicka trodde bm att det var. Han en son nu :) 16 april är bf, dagen efter mannens födelsedag.

• Pauliina

Vad många de är som väntar flickor. :) imorgon får vi se vad som gömmer sig inne hos mig.

• Milleman

Ja väldigt många flickor :) i min förra graviditetsgrupp väntade vi alla pojkar haha.

• Pauliina
    Milleman skrev 2015-11-23 19:59:09 följande:

Ja väldigt många flickor :) i min förra graviditetsgrupp väntade vi alla pojkar haha.

Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.
  • Maalon

Vi väntar en pojke, fick reda på det förra veckan. En riktigt aktiv liten pojke :D Vi hade pojknamnet klart sedan länge, hade varit värre om det visat sig vara en lite tjej i magen. Men för oss blir det en Joona. Osäkert om mellannamn då det inte är så vanligt i den delen av Norge som min sambo kommer från, men jag vill gärna ha en Joona Matteus, tycker det är sååå fint <3

• becka1989
    Pauliina skrev 2015-11-23 20:23:48 följande:

Samma här!! :) vore kul och höra om ni har moderkakan i framvägg och om ni har barn tidigare, har ni pojkar/flickor? :) äääälskar allt som har med sådant att göra.

Är min första och har moderkakan i framvägg
  • Milleman
    Pauliina skrev 2015-11-23 20:23:48 följande:
    Förra gången hade jag moderkaka i framvägg och fick pojke, nu har jag i bakvägg och väntar motsatsen ;)
Svar på tråden BF april 2016