• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Malla1

Okej, ja kör storstädning här hemma och har bokat tvättstugan på eftermiddagen (trots att jag har tvättmaskin hemma) så får se hur det fortsätter. Jag hoppas att det sätter igång snart.

Men ja vet inte riktigt vad jag ska säga om det skulle sätta igång, att jag är i v36 eller v38 haha

• Paro
    Nonym skrev 2016-04-01 10:44:20 följande:

Nu är vår månad här iaf tjejer!!

Yeeeiii!!!!
  • Milleman
    Nonym skrev 2016-04-01 10:44:20 följande:

Nu är vår månad här iaf tjejer!!

Helt otroligt!
  • becka1989

Woho äntligen våran månad :)

Har oxå såna förvärkar som gör ont mellan benen men även som gör ont över och runt

• Malla1

Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)

• Milleman
    Malla1 skrev 2016-04-01 13:53:59 följande:

Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)

Spännande! Ska du åka in och kolla iom att det var blod eller du känner dig säker?
  • Malla1

Nej det är ju vara om det är bara blod som man ska åka in, det här va ju slem med blommdstrimmor i, då är det att slemproopen lossnar, då är det säkert därför jag har haft ont mellan benen, för att ja håller på att öppna mig.

Jag har varit med om några slemproppar som släppt så ja känner igen det ;)

• Topcom
    Malla1 skrev 2016-04-01 14:12:28 följande:

Nej det är ju vara om det är bara blod som man ska åka in, det här va ju slem med blommdstrimmor i, då är det att slemproopen lossnar, då är det säkert därför jag har haft ont mellan benen, för att ja håller på att öppna mig.

Jag har varit med om några slemproppar som släppt så ja känner igen det ;)

Spännande!! Precis som du säger låter slemproppen helt normal:) haft samma med mina andra tvåbarn, nu är det bara att avvakta på de riktiga värkarna eller att vattnet går :)

Ååh jag vill sååå att min slemmis går nu! 6 dagar kvar till bf
Svar på tråden BF april 2016