BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Okej, ja kör storstädning här hemma och har bokat tvättstugan på eftermiddagen (trots att jag har tvättmaskin hemma) så får se hur det fortsätter. Jag hoppas att det sätter igång snart.
Men ja vet inte riktigt vad jag ska säga om det skulle sätta igång, att jag är i v36 eller v38 haha
Nu är vår månad här iaf tjejer!!
Woho äntligen våran månad :)
Har oxå såna förvärkar som gör ont mellan benen men även som gör ont över och runt
Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)
Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)
Nej det är ju vara om det är bara blod som man ska åka in, det här va ju slem med blommdstrimmor i, då är det att slemproopen lossnar, då är det säkert därför jag har haft ont mellan benen, för att ja håller på att öppna mig.
Jag har varit med om några slemproppar som släppt så ja känner igen det ;)
Woho då kanske det äntligen är på g nu Malin :) håller tummarna
Nej det är ju vara om det är bara blod som man ska åka in, det här va ju slem med blommdstrimmor i, då är det att slemproopen lossnar, då är det säkert därför jag har haft ont mellan benen, för att ja håller på att öppna mig.
Jag har varit med om några slemproppar som släppt så ja känner igen det ;)