BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Oh hoppas att ni som känner av får era bebisar snart!
Jag känner inte av något så får leva genom er ett tag till.
Hade sex med sambon idag efteråt har jag haft förvärkar som kommer hela tiden :P lillskiten är inte heller överlycklig i magen har vi märkt. Får se hur detta slutar. Imorgon ska man till bm och hon ska kolla på tappen då. Kan ju hoppas man har samma tur som min mamma hade,starta varje gång dom hade varit och kollat tappen på henne.
Kan man be sin BM kolla tappen "bara sådär", eller måste man ha någon orsak?
Jag ska till BM i morgon och skulle verkligen vilja veta om det är några framgångar "där nere".. Min tapp sitter så högt upp, så jag kan omöjligt känna själv (kontrollbehovdeluxe)!
Kan man be sin BM kolla tappen "bara sådär", eller måste man ha någon orsak?
Jag ska till BM i morgon och skulle verkligen vilja veta om det är några framgångar "där nere".. Min tapp sitter så högt upp, så jag kan omöjligt känna själv (kontrollbehovdeluxe)!
En liten uppdatering, varit inne på fl på koll, oregelbundna värkar (fast jag inte känner dom själv) och bara öppen ynka 1 cm och en liten bit kvar av tappen men barnmorskan som undersökte sa att helt klart är förlossningen igång, hon trodde att det skulle hända inom dom närmsta dagarna, fick 2 citodon med mig hem för att jag ska slappna av, hon sa att ja kan spänna mig undermedvetet och då låser sig kroppen. Ska åka in så fort jag känner att det tilltar eller att vattnet går. Hon avslutade med "åk hem och drick mycket vatten, och passa på att mysa dom närmsta timmarna" så med det tolkar jag att hon tror att det kommer sätts igång ordentlig inom det närmsta dygnet. Hoppas hoppas hoppas
En liten uppdatering, varit inne på fl på koll, oregelbundna värkar (fast jag inte känner dom själv) och bara öppen ynka 1 cm och en liten bit kvar av tappen men barnmorskan som undersökte sa att helt klart är förlossningen igång, hon trodde att det skulle hända inom dom närmsta dagarna, fick 2 citodon med mig hem för att jag ska slappna av, hon sa att ja kan spänna mig undermedvetet och då låser sig kroppen. Ska åka in så fort jag känner att det tilltar eller att vattnet går. Hon avslutade med "åk hem och drick mycket vatten, och passa på att mysa dom närmsta timmarna" så med det tolkar jag att hon tror att det kommer sätts igång ordentlig inom det närmsta dygnet. Hoppas hoppas hoppas
Lycka till alla som har känningar och är på G!!! Så spännande!
Jag har 4 arbetsdagar kvar, känns så konstigt men det ska bli skönt att gå hem och bara vänta på bebis! :)
God morgon!!!
Vaknade idag och gick och kissade...upptäckte att jag blöder. Inga värkar, förlossningen sa åt mig att avvakta. Sätta på en binda och se vart detta leder. Känns väldigt spännande. Måste bara få igång bebis, känns lite stila i magen...