• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Milleman

Bara jag som kniper för allt i världen nu då :P vill inte att det startar innan snittet.

• Josefine85
    Malla1 skrev 2016-04-01 13:53:59 följande:

Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)

Jippie! Gud så spännande! Håll oss uppdaterade :D
    Loke -07, Alvin -09
  • Malla1

Jag har ju ont mellan benen, har haft hela dagen, och "normala" förvärkar alltså inte mer än vanligt, men blir ändå nojjig att det ska bli som sist, att jag har ett "tyst öppningsskede" alltså att jag öppnar mig utan värkar eller att ha ont, vill inte få panik igen som det blev sist.

Man vill ju inte åka in och kolla i onödan heller.

• Malla1

Här händer det inte mycket, har inatt haft molande värk i magen och ryggen ich även haft ont precis vid blygdbenet typ, men inget mer än så, tog en långpromenad med hunden igår kväll vilket resulterade i lite starkare förvärkar som sen avtog och övergick i molande värk. Hade ju hoppats att det skulle hända något inatt..

• becka1989
    Malla1 skrev 2016-04-02 07:20:42 följande:

Här händer det inte mycket, har inatt haft molande värk i magen och ryggen ich även haft ont precis vid blygdbenet typ, men inget mer än så, tog en långpromenad med hunden igår kväll vilket resulterade i lite starkare förvärkar som sen avtog och övergick i molande värk. Hade ju hoppats att det skulle hända något inatt..

Åh vad synd att inget hänt ännu, här har man legat hela natten med förvärkar ont mellan benen och magknip :/ sovit någon timme sen har det varit igång igen sprungit på toa hela tiden med.

Åh lillen nu får du ta och komma ut.
  • Malla1

Vi kanske ses på förlossningen sen becka ;) jag födde en gång i rummet bredvid en av mina nu närmsta vänner, så våra barn är födda med 3 timmars mellanrum och dom är kompisar dom oxå :)

• Frida9876
    Milleman skrev 2016-04-01 15:09:40 följande:

Bara jag som kniper för allt i världen nu då :P vill inte att det startar innan snittet.

Haha! Här knipps det också! :) 3 veckor kvar till BF nu och vi ska precis flytta, så jag vill komma på plats så mycket som möjligt innan bebis kommer. 

Sedan mår jag rätt så bra trots att jag är höggravid. Har precis slutat att jobba, så jag försöker ta den här tiden för att ladda kraft och ställa in mig på det som komma skall.
  • kvinna16780

Ursäkta för informationen men jag har blivit så gasig i magen :O Är jag ensam om det? Ibland känns det som att det en sammandragning men nä det visar sig vara magknip haha.

Svar på tråden BF april 2016