BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Bara jag som kniper för allt i världen nu då :P vill inte att det startar innan snittet.
Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)
Så spännande!
Jag har ju ont mellan benen, har haft hela dagen, och "normala" förvärkar alltså inte mer än vanligt, men blir ändå nojjig att det ska bli som sist, att jag har ett "tyst öppningsskede" alltså att jag öppnar mig utan värkar eller att ha ont, vill inte få panik igen som det blev sist.
Man vill ju inte åka in och kolla i onödan heller.
Här händer det inte mycket, har inatt haft molande värk i magen och ryggen ich även haft ont precis vid blygdbenet typ, men inget mer än så, tog en långpromenad med hunden igår kväll vilket resulterade i lite starkare förvärkar som sen avtog och övergick i molande värk. Hade ju hoppats att det skulle hända något inatt..
Här händer det inte mycket, har inatt haft molande värk i magen och ryggen ich även haft ont precis vid blygdbenet typ, men inget mer än så, tog en långpromenad med hunden igår kväll vilket resulterade i lite starkare förvärkar som sen avtog och övergick i molande värk. Hade ju hoppats att det skulle hända något inatt..
Vi kanske ses på förlossningen sen becka ;) jag födde en gång i rummet bredvid en av mina nu närmsta vänner, så våra barn är födda med 3 timmars mellanrum och dom är kompisar dom oxå :)
Bara jag som kniper för allt i världen nu då :P vill inte att det startar innan snittet.
Haha aa man vet ju aldrig ;) så nära vi är varandras bf nu
Ursäkta för informationen men jag har blivit så gasig i magen :O Är jag ensam om det? Ibland känns det som att det en sammandragning men nä det visar sig vara magknip haha.