• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Milleman
    Två prinsar skrev 2016-04-03 10:19:25 följande:

Blir så avundsjuk på alla er som känner att ngt är på gång ;)
    Jag letar tecken hela tiden...men har mest förvärkar...14 dagar kvar men hoppas såå att bebis vill komma några dagar tidigare:)).

Hade jag inte haft snitt bokat hade jag också letat alla tecken :P nu försöker jag ignorera tecken och går bara och hoppas att bebisen stannar inne till vårt snitt haha.
  • becka1989

Fick som världens slemigaste flytning när jag var på toa och torkade mig den var lite gul/vit är det flytning eller från slemproppen??? Aldrig fått tidigare

• Paro
    Milleman skrev 2016-04-03 09:12:08 följande:

Jag älskar att Babyärlden tipsar om att packa ner "Liten flaska champagne och lyx-godis för att fira babyns ankomst." :P jag undrar vad personalen skulle säga. Eller är det vanligare än jag tror att man tar med det? :)

Haha, har också undrat över det där :D
  • Paro
    Milleman skrev 2016-04-03 09:12:08 följande:

Jag älskar att Babyärlden tipsar om att packa ner "Liten flaska champagne och lyx-godis för att fira babyns ankomst." :P jag undrar vad personalen skulle säga. Eller är det vanligare än jag tror att man tar med det? :)

Haha, har också undrat över det där :D
  • Nonym
    becka1989 skrev 2016-04-03 12:19:11 följande:

Fick som världens slemigaste flytning när jag var på toa och torkade mig den var lite gul/vit är det flytning eller från slemproppen??? Aldrig fått tidigare

Kan det vara, jag hade en sån monsterflytning igår, min var dock grön/gulaktig och idag kom det mycket slemmigt och blodigt.. och nu kommer det blodblandad flytning och molvärk relativt regelbundet, så det hoppas vi på både för dig och mig
  • Nonym

Ursäkta för infon, men jag har varit på toa och gjort nummer två tre gånger de senaste två timmarna, kan det bero på att de är på g och bebisen trycker på lite extra?

• Milleman
    Nonym skrev 2016-04-03 13:23:09 följande:

Ursäkta för infon, men jag har varit på toa och gjort nummer två tre gånger de senaste två timmarna, kan det bero på att de är på g och bebisen trycker på lite extra?

Kroppens sätt att förbereda ja.

Spännande för er!! Ska vi deala, jag håller tummarna för att ert har startat och bebis kommer och ni håller tummarna för att min stannar inne till snittet ;P
  • Nonym
    Milleman skrev 2016-04-03 13:41:22 följande:

Spännande för er!! Ska vi deala, jag håller tummarna för att ert har startat och bebis kommer och ni håller tummarna för att min stannar inne till snittet ;P

Jag har hållt tummar och tår sen du blev beviljad
  • becka1989
    Milleman skrev 2016-04-03 13:41:22 följande:

Låter som en bra idé :)
  • kvinna16780

Oh hoppas att ni som känner av får era bebisar snart!

Jag känner inte av något så får leva genom er ett tag till.

Svar på tråden BF april 2016