BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej! Skulle jag kunna be om att få klarhet i något här?
Var på tidigt ultraljud idag som visade ett pickande hjärta och ett 2mm foster, vilket innebar att jag var i v 7+3 enligt bm. Nu stämmer inte det överens med min senaste mens då jag antagligen hade sen äl, och har iom det inte fått förstått när jag ska ha bf! Vill ju veta! :)
Så någon runt v7+3 kan berätta när ni har bf för då lär ju jag ha samma? Orkar inte sitta och räkna i kalendern och ALLA appar räknar utifrån mensens senaste dag. Tacksam för svar! :)
Jag är 8+0 och har bf 3/4. Så jag får det till att du har bf 7 april :)
Hej! Skulle jag kunna be om att få klarhet i något här?
Var på tidigt ultraljud idag som visade ett pickande hjärta och ett 2mm foster, vilket innebar att jag var i v 7+3 enligt bm. Nu stämmer inte det överens med min senaste mens då jag antagligen hade sen äl, och har iom det inte fått förstått när jag ska ha bf! Vill ju veta! :)
Så någon runt v7+3 kan berätta när ni har bf för då lär ju jag ha samma? Orkar inte sitta och räkna i kalendern och ALLA appar räknar utifrån mensens senaste dag. Tacksam för svar! :)
Hur mår ni alla som har plussat då?
Jag är i vecka 6 (5+2 idag), är lite tröttare, magen är lite svullen (speciellt om kvällen och jag kan inte sluta smeka lilla bulan
). Magen spänner lite och jag har lite molverk. Brösten/ bröstvårtorna är liiite ömma, men inte större.. det är allt! ? huvudverk sedan snart 2 veckor tillbaka.
Men inget illamående, inte yr, inte extra hungrig. Jag kollar oroligt på pappret efter jag har torkat för att kolla om det liksom bara är en dröm, men allt väl hittills.. Hur går det för er??

Precis gått in i vecka 6. Är trött hela tiden och igår somnade jag en timme på eftermiddagen. Känner av illamående mer och mer och är varken sugen på mat eller kaffe längre. Söta saker börjar ta emot också och vill hellre ha salt. Magen är lite svullen mot kvällen och brösten spänner och gör ont. Längtar så till mitt VUL som är inbokat till 7/9 och hoppas allt ser ok ut då.
Gick in i vecka sju idag och nu börjar illamåendet komma på riktigt. Annars är jag trött och har ömma bröst. Börjar bli väldigt gråtmild också :)
Tvingade ner magen i ett par vanliga jeans. Stackars pyret där inne. Får nog bli andra kläder i morgon.
Jag är i 7+3 och har bf 7 april precis som ellami sa ????
Hej på er! Har följt tråden på lite avstånd så tänkte skriva lite nu :) Jag plussade för 2 v sen. Är i veckan 6. Har ett X i bagaget så var på vul för en vecka sen och nu satt graviditeten rätt. Med en äggledare kvar och inte alls planerade att bli med barn så vart man lite chockad hehe. Jag mår verkligen apa just nu och är hemsk mot min fina pojkvän :( Grattis till er alla!
Nu ska vi se här,det översta tog jag 04 imorse efter jag hållt mig sen kl 22.
Nästa är outspätt kiss.
Och nästa sticka, rfsu testet och det digitala är tagna i utspätt kiss, ca hälften vatten hälften kiss!

Hatar den här nojighet att något kommer att gå fel. Hoppas den går över snart.
Var iallafall till läkaren för medicin byte idag. Känns bra att att jag inte har tagit några av de jag hade innan.
Just nu önskar jag att jag kunna må illa och spy så man känner sig lite gravid. Men ändå skönt att slippa.