BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hoppar gärna in här Plussade igår och detta blir vårat femte barn som enligt uträkning ska komma 29 April. En planerad och efterlängtad graviditet som blir vår sista. Vår minsta har nyligen fyllt 1 år så det blir nog full håll igång sen när bebisen kommer
Hej,
Får jag vara med här? :)
Jag plussade igår. Oplanerat. Vi var/är i chock. Har en dotter på 1 år och 4 mån (snart) så hon skulle va nästan 2 år när bebis kommer. Känns läskigt!? Jag är lite rädd att jag inte ska mäkta med. Någon som känner igen sig? :p
Hej,
Jag plussade igår. Oplanerat. Vi var/är i chock. Har en dotter på 1 år och 4 mån (snart) så hon skulle va nästan 2 år när bebis kommer. Känns läskigt!? Jag är lite rädd att jag inte ska mäkta med. Någon som känner igen sig? :p
Hej,
Jag känner mig så överrumplad :p eftersom de inte va planerat men uppenbarligen så kunde vi ju inge skydda oss heller så det känns ändå som någon mening med det. Två barn vill ju ha så det är bara att tuta & köra även om alla planer vi hade skjuts upp med 1 år till. Jag studerar min andra termin av 3 så får försöka hinna med så mkt jag kan innan bebis kommer :)
Det roliga är att jag varit gravid 3 ggr (en sluta i MA, de va innan min dotter) och alla graviditeter blev till i juli/augusti. Jag kanske är mest fertil då ;)
Har ni några tankar kring hur man gör sedan med två barn? Smarta lösningar?
Fick missfall i juli dag 5+3. Ett par dagar innan missfallet startade försvann ömheten i brösten och jag fick istället ont i ländryggen och värmevallningar. Idag är jag på dag 4+5 men sedan igår har ryggvärken tilltagit och brösten mindre ömma. Så otroligt rädd att det är missfall på g..
Fick missfall i juli dag 5+3. Ett par dagar innan missfallet startade försvann ömheten i brösten och jag fick istället ont i ländryggen och värmevallningar. Idag är jag på dag 4+5 men sedan igår har ryggvärken tilltagit och brösten mindre ömma. Så otroligt rädd att det är missfall på g..
Här vill jag gärna också vara med!
Väntar vårt första barn med bf 7 april 2016. Är i vecka 7+2. Väntar på inskrivning om två veckor. Svårt att våga vara riktigt glad och faktisk njuta, då det är så mycket som kan gå fel och kan hända än så länge. Är 33 år och har fått kämpa en del för den här graviditeten!