BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Nu ska vi se här,det översta tog jag 04 imorse efter jag hållt mig sen kl 22.
Du kan inte vara mer gravid än vad du är. ;)
Nästa är outspätt kiss.
Och nästa sticka, rfsu testet och det digitala är tagna i utspätt kiss, ca hälften vatten hälften kiss!
Går in i vecka 8 imorgon och idag har jag inte alls mått illa i den omfattnings som tidigare. Aptiten är fortfarande puts väck men har inte behövt ta postafen. De gör mig orolig. Haft molvärk i ryggen också som jag inte haft tidigare. Hoppas de inte är något bara..
Borde vara glad att jag sluppit illamåendet.
Går in i vecka 8 imorgon och idag har jag inte alls mått illa i den omfattnings som tidigare. Aptiten är fortfarande puts väck men har inte behövt ta postafen. De gör mig orolig. Haft molvärk i ryggen också som jag inte haft tidigare. Hoppas de inte är något bara..
Borde vara glad att jag sluppit illamåendet.
FB grupp?
Var det någon här inne som pratade om en fb grupp i början. Mitt minne är inte på topp och orkar inte leta i tråden.
Kanske en korkad fråga. Men vad betyder MA ??
MF vet jag betyder missfall men får inte ihop vad MA kan betyda.
Hej alla :)
Jag hoppar gärna in i er tråd, har bf 27/4, i vecka 4+5 och har precis tagit mitt fjärde??? Gravtest som blev starkt, phu.... Nu är det slut på testande.
Känner bara lätt molvärk i magen till o från och svullen på kvällarna, inga andra symtom. Minns att illamåendet kom först i vecka sju med ettan.
Så skönt o läsa att andra också letar symtom... Inte bara ja som drömmer om lite illamående ;)
Kanske en korkad fråga. Men vad betyder MA ??
MF vet jag betyder missfall men får inte ihop vad MA kan betyda.