BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Var på inskrivning igår. Det första av två samtal, så vi ska tillbaka dit om ca 2 v. Vi tog en tid efter att jag varit på VUL 3/9, eftersom vi inte riktigt tror på att det är ngt där inne.
Sjukt tråkigt att en fantastisk upplevelse kan bli en skräckblandad med allt som kan uppstå längs vägen.
Hoppas verkligen att man kan se pyret och att allt är ok. Det är en vecka kvar innan jag får svar, känns som en evighet!
Jag kommer inte heller ihåg hur jag mådde så här tidigt med sonen, men tror jag mår väldigt bra :)
Har inte känt av brösten innan, men det har smugit sig på och i natt har de varit hemska. Då ska vi inte ens tala om molvärken. Har knappt kunnat sova! :(
Åh ett stort grattis till plusset :) Hur mår du (förutom svävande på de rosa molnen ;) )
Skönt att höra att det inte bara är jag som oroar mig! Trots att jag fick se ett hjärta i tisdags så är jag fortfarande nojig. Har ett till ul om 1,5 vecka i v 11. Får det på MVC men är glad att jag bokade ett privat i v 9 också hade inte orkat vänta så länge innan första titten. Jag började, i motsats till en del andra ser jag, må illa i sådär v 7-8 och mår nog som sämst nu (v 9). Hoppas det vänder snart för nu jobbar jag till och med hemma för att jag inte orkar sitta på jobbet och hålla skenet uppe. SLipper kräkas dock, även om det kanske är lite på vilja.
Håller tummarna för oss alla!
Någon av er som provat sea band? och postafen? Erfarenheter?
Fy fasiken va illa jag mår, hann precis tillbaka till jobbet från apoteket innan jag kräktes... Tji fick jag för att ha mått så bra hittills å inte känt nåt illamående... Blä.... Så nedrans jobbigt då jag jobbar som sjuksköterska och har hand om patienter... :( Vet inte hur det här ska gå riktigt, suck!
Någon av er som provat sea band? och postafen? Erfarenheter?
Fy fasiken va illa jag mår, hann precis tillbaka till jobbet från apoteket innan jag kräktes... Tji fick jag för att ha mått så bra hittills å inte känt nåt illamående... Blä.... Så nedrans jobbigt då jag jobbar som sjuksköterska och har hand om patienter... :( Vet inte hur det här ska gå riktigt, suck!
Sitter här nu med mina nyinköpta band runt handlederna! haha! jag är ofta väldigt skeptisk till sånt här men vad gör man inte! :P Känns lite bättre men det är ju svårt att avgöra om det är för att jag kräkts, tagit en postafen el om det är de "magiska" armbanden!
måste också bara få skriva av mig då jag blev sjukt irriterad nyss, jag har berättat på jobbet för mina närmaste kollegor som jag jobbar med dagligen, dels för att jag blev inlagd på DS förra veckan och dels för att jag tyckte det kunde vara skönt att inte behöva ljuga och hitta på konstiga ursäkter om man mår illa å kräks... planen var dock att inte berätta men nu blev det ju som det blev....
Till problemet nu, helt plötsligt kommer en kollega från vår andra mottagning upp å frågar om det inte är nåt jag vill berätta, när jag säger nej fortsätter hon fråga och det visar sig att chefen där nere försagt sig... INTE ok, är ju bara i v 6 och vill inte alls att alla ska veta om det, Väldigt irriterande...... 
Sitter här nu med mina nyinköpta band runt handlederna! haha! jag är ofta väldigt skeptisk till sånt här men vad gör man inte! :P Känns lite bättre men det är ju svårt att avgöra om det är för att jag kräkts, tagit en postafen el om det är de "magiska" armbanden!
måste också bara få skriva av mig då jag blev sjukt irriterad nyss, jag har berättat på jobbet för mina närmaste kollegor som jag jobbar med dagligen, dels för att jag blev inlagd på DS förra veckan och dels för att jag tyckte det kunde vara skönt att inte behöva ljuga och hitta på konstiga ursäkter om man mår illa å kräks... planen var dock att inte berätta men nu blev det ju som det blev....
Till problemet nu, helt plötsligt kommer en kollega från vår andra mottagning upp å frågar om det inte är nåt jag vill berätta, när jag säger nej fortsätter hon fråga och det visar sig att chefen där nere försagt sig... INTE ok, är ju bara i v 6 och vill inte alls att alla ska veta om det, Väldigt irriterande...... 
Verkligen inte OK!
Rekommenderar dock att ta något märke av B6-vitamin som man vet att är bra och inte innehåller en massa "skit" och mindre vitamin än vad som står angivet (har ju hänt med t.ex. apotekets D-vitamin), Helhetshälsans har jag och det är ett bra och rent märke men finns säkert många andra också
Dyker in här, bf 21 April.
5:e barnet, haft ett ma för 3 månader sedan ca.
Hoppas på turen denna gången ????
Någon mer som har magknip? Så himla nojig och orolig över utomkvedshavandeskap.
Någon mer som har magknip? Så himla nojig och orolig över utomkvedshavandeskap.