Inlägg från: Milleman |Visa alla inlägg
  • Milleman

BF april 2016

Nonym skrev 2016-04-01 10:44:20 följande:

Nu är vår månad här iaf tjejer!!

Helt otroligt!
  • Milleman
    Malla1 skrev 2016-04-01 13:53:59 följande:

Va precis på toaletten och det kom blodigt slem, nu släpper slemproopen så förhoppningsvis är det dags snart :)

Spännande! Ska du åka in och kolla iom att det var blod eller du känner dig säker?
  • Milleman

Bara jag som kniper för allt i världen nu då :P vill inte att det startar innan snittet.

• Milleman

Jag älskar att Babyärlden tipsar om att packa ner "Liten flaska champagne och lyx-godis för att fira babyns ankomst." :P jag undrar vad personalen skulle säga. Eller är det vanligare än jag tror att man tar med det? :)

• Milleman

Vaknar idag med värk i skinkor och ner på sidan och bak i låren. Känns som jag igår körde terränglöpning och värsta passet på gymmet. Vad är detta?

• Milleman
    Två prinsar skrev 2016-04-03 10:19:25 följande:

Blir så avundsjuk på alla er som känner att ngt är på gång ;)
    Jag letar tecken hela tiden...men har mest förvärkar...14 dagar kvar men hoppas såå att bebis vill komma några dagar tidigare:)).

Hade jag inte haft snitt bokat hade jag också letat alla tecken :P nu försöker jag ignorera tecken och går bara och hoppas att bebisen stannar inne till vårt snitt haha.
  • Milleman
    Nonym skrev 2016-04-03 13:23:09 följande:

Ursäkta för infon, men jag har varit på toa och gjort nummer två tre gånger de senaste två timmarna, kan det bero på att de är på g och bebisen trycker på lite extra?

Kroppens sätt att förbereda ja.

Spännande för er!! Ska vi deala, jag håller tummarna för att ert har startat och bebis kommer och ni håller tummarna för att min stannar inne till snittet ;P
  • Milleman
    Paro skrev 2016-04-04 06:27:52 följande:

God morgon!!!

Vaknade idag och gick och kissade...upptäckte att jag blöder. Inga värkar, förlossningen sa åt mig att avvakta. Sätta på en binda och se vart detta leder. Känns väldigt spännande. Måste bara få igång bebis, känns lite stila i magen...

Blödning och inga rörelser är ju inget kul och något jag kollat upp direkt! Få igång bebisen nu!!
  • Milleman
    Issi skrev 2016-04-04 06:33:06 följande:

Igår vid 23 föddes vår lilla tjej. Hade oregelbundna värkar på FM igår (svaga) men sedan försvann de på EM. Kom tillbaka vid 19 tiden och var då lite starkare men fortfarande oregelbundna. Eftersom vi jade snabb förlossning sist ringde jag vid 20 och frågade hyr vi skulle göra. Hon tyckte att vi skulle åka in o titta. Kom in vid 21.15 och då var värkarna starkare. tur att vi åkte in för sedan kom hon :) hann inge med något mer än lustgas denna gång heller trots tappert försök att åk i tid.... Lycka till alla andra!!

Stort grattis! Åh vad mysigt! Min fasa är en lång och seg förlossning igen (om vi inte hinner fram till snittet) så jag avundas dig :) må så gott och njut!
  • Milleman
    Nonym skrev 2016-04-04 08:38:20 följande:
    Men de borde väl snitta dig ändå om förlossningen sätter igång?
    Iom att jag fått beviljat snitt pga rädsla att föda en stor bebis så sa läkaren att om det startar innan så blir det inte automatiskt snitt. Men nu har jag helt ställt in mig på snitt så det blir nog konstigt att hastigt eventuellt behöva tänka om.
Svar på tråden BF april 2016