BF april 2016
I torsdags kom vår klimp ? 2,5 timmes värkarbete och 10 min krystvärkar! Blödde dock endel efteråt så blev inlagd efter att ha tappat av, kom hem igår.
4,5 kg och 53 cm :)
I torsdags kom vår klimp ? 2,5 timmes värkarbete och 10 min krystvärkar! Blödde dock endel efteråt så blev inlagd efter att ha tappat av, kom hem igår.
4,5 kg och 53 cm :)
Nu är hon här!!!! Så skönt att allt är över och gick bra. Nu ska vi bara vila oss lite...
Lycka till tjejer!!!!
Åh är så kluven. Vill ha bebis NU såklart och om hon föds nu är hon inte en jättebebis och en vaginal förlossning skulle förhoppningsvis gå jättebra. Men jag är ju så inställd på vårt snittdatum. Men nått känns helt klart annorlunda i kroppen nu ikväll... Både vill och vill inte liksom.
När är ditt snitt Milleman? Har du några känningar att något skulle kunna vara på G innan?
Igår 16.05 föddes vår lilla tös, 3590 gram och 50 cm lång.
32 timmar värkar och en timmas krystning plus ett drag med klockan behövdes, men det gick väldigt bra ändå
Stort grattis till er som har fått era små guldkorn!
Här händer det inte mycket, går saakta. Känner att värkarna ändrat lite i karaktär och inatt hade jag onda värkar men sen somnade jag och vaknade riktigt besviken.
Idag har jag ett enormt tryck bakåt och magen har sjunkit massor. Så jag varvar med att ta det lugnt och hålla igång, min stackars hund får lida när jag drar ut honom på riktiga långpromenader med både uppförsbackar och trappor ;) han är helt slut stackarn hehe
Täta täta sammandragningar som inte gör ont. Det behöver väl inte betyda att det startat???
V 37+6 och bara 6 dagar kvar till snitt. Nervöst ????
Efter att ha haft måååånga skräpnätter med minimalt med sömn så har jag sovit som en prinsessa inatt! Helt underbart!
Åh vad härligt!