BF april 2016
Evig väntan! Strandad val förklarar mitt tillstånd...
Vad har ni för SF mått nu?
Evig väntan! Strandad val förklarar mitt tillstånd...
Vad har ni för SF mått nu?
Har hela graviditeten lidit av yrsel men den har tilltagit nu. Vecka 37 idag! Någon mer? Och vet nån varför? Har ju relativt lågt blodtryck (även som ogravid) och drabbas av vena cava syndrom. Men jag blir yr fastän jag ligger på sidan osv.
14 dagar kvar, kan inte förstå att det bara är två veckor kvar till bf. Det har gått så himla snabbt :O :)
Hemkommen från BM och allt såg fint ut, bebisen sitter som limmat, går inte att rucka en mm ens så nu hoppas vi snart att det är dags. Såå himla nyfiken på om det är en liten lillebror eller syster där inne :)
Nu har jag fått vätska i fingerlederna, gör ont så fort jag rör på fingrarna, imorse kunde jag knappt böja dom alls, känns som att allt går emot mig just nu, har inte haft några problem vid mina tidigare graviditeter men känns som den hör gången får jag allt... Kan den inte bara komma ut nu så jag slipper det här!!!
Nu är det mesta på vår att-göra-lista inför bebis färdig. Köpte skötbord igår. Nu ska jag bara sy lite mer, det som hinns med :)
Nu när vi fått fast datum för snitt ökar oron att det ska starta av sig själv. Hoppas hon håller sig inne :O
Vi kommer att ha storebror (4 år) på förskola mån-tor, 6 timmar per dag. Dock kommer vi ta lite extra lediga dagar när vi känner för det. När sonen var bebis vaknade han/jag 10 gånger per natt under låååång period och jag var därför väldigt trött på dagarna. Blir det samma denna gång med mycket nattvak, så tänker jag att det är svårt att vara vaken en hel dag och underhålla en 4-åring.
Mitt SF mått låg på 41 idag och är i v. 39.. Så det blir tillväxt UL imorgon eller på fredag! Någon som blivit igångsatt efter tillväxt UL för att bebis är väldigt stor?
Malla1: oj... Vad spännande på nått sätt! Men jobbigt att inte riktigt veta. Är det mer som gjort dig misstänksam att du är längre gången, tex sf-mått eller TUL?
Mina förvärkar gör ont mellan benen, nån mer som har så?