• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • camillis86

Bine 87, testa Minifom el Dimetikon kapslar mot gasbildning, finns på apoteket,  för första natten nu på hela veckan lyckades jag sova utan att vakna av magsmärta pga min uppblåsta mage! :) Hoppas det håller i sig! :)

• Pauliina

Nu hoppas vi illamåendet fortsätter hålla sig i schack. Känner av "suget" i magen men inte mer än så. Har några mil framför mig nu, påväg till Ullared över helgen så något annat har jag och tänka på :)

• Idilia

Ni som jobbar, hur lyckas ni dölja illamåendet för kollegor? Jag är lärare så antingen är jag med barnen, är i personalrummet eller i arbetsrummet. Jag är aldrig ensam under en dag. Än så länge kräks jag inte menjag mår illa och är trött. Vet inte hur jag ska kunna dölja det. Är i vecka sju så jag jar ju några veckor kvar...

• Maalon
    Idilia skrev 2015-08-28 16:11:25 följande:

Ni som jobbar, hur lyckas ni dölja illamåendet för kollegor? Jag är lärare så antingen är jag med barnen, är i personalrummet eller i arbetsrummet. Jag är aldrig ensam under en dag. Än så länge kräks jag inte menjag mår illa och är trött. Vet inte hur jag ska kunna dölja det. Är i vecka sju så jag jar ju några veckor kvar...

Jag jobbar i butik och har två kollegor som jag jobbar riktigt nära, dom vet om det. Dels pga illamående men också att jag är rädd för tyngre lyft vilket vi har när vi gör lagerarbete. 

Kanske någon tablett eller sånna armband folk har snackat om är bra för dig, så du förhoppningsvis slipper lämna klassrummet tänker jag. :) 

Lycka till :)
  • bine87
    camillis86 skrev 2015-08-28 08:38:23 följande: