BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
För min del har dina symtom betytt missfall. :( Hoppas verkligen att så inte är fallet för dig
Kram
Mmm, usch vad det är jobbigt att vara så här orolig. Jag har inte kännt av brösten på närmare en vecka. Fick en liten blödning imorse igen. Drömde dessutom att jag var på sjukhuset inatt i min dröm och fick bekräftat att missfall var på gång, usch vad jag grät. Har tid för vul imorrn och det känns jobbigt, men att inte veta känns ännu jobbigare. De symtom jag har kvar är yrsel och att det hugger vid livmodern ibland (inte missfallsvärk). Plus att jag lever på hoppet då jag fick se hjärtslag för ett par veckor sen.
Åh vad jag bara vill att allt är bra och att det blir typ november NU!
zainab85
Det finns massor som också upplevt att brösten slutat ömma, men jag förstår din oro! I mitt fall har missfall börjat med kraftig mensvärk, sedan blödning och därefter har alla symtom försvunnit.
Och symtom kan ju komma och gå utan att det är nån som helst fara! Men kolla upp om du är jätteorolig...
zainab85
Det finns massor som också upplevt att brösten slutat ömma, men jag förstår din oro! I mitt fall har missfall börjat med kraftig mensvärk, sedan blödning och därefter har alla symtom försvunnit.
Och symtom kan ju komma och gå utan att det är nån som helst fara! Men kolla upp om du är jätteorolig...
hej hoppar in här. vecka 6 liten blödning hoppas på de bästa. ultraljud om 1 vecka ska bli spännande..
Mina symtom varierar jättemycket. I fredags var jag däckad större delen av dagen pga illamåendet. Igår mådde jag lite illa på kvällen men annars inget.
Jag har inskrivningssamtal på torsdag. Hoppas jag får tid för ultraljud då. Har drömt om att det blir tvillingar...
Hej
Tänkte skriva av mig lite ????
Är gravid i vecka 6 (5+3) har haft ömma bröst redan innan jag plussade men imorse när jag vaknade va de normala ... De känndes tomma eller ja lite svårt att förklara ... Plus att jag har väldigt ont i ryggen
Är väldigt orolig ????????????????
Mitt MF jag hade innan min dotter föddes började med blödning. Försök och släppa oron. Jag vet att det är svårt. Men så länge det inte kommit blod så oroa dig inte. Jag vet att man inte alltid får blod men tänk så nu. Jag oroar mig massa jämt. Ta en dag i taget. Kram!
hej tänkte bara skriva av mig lite. jag borde nog inte oroa mig. men gör de för har nu fått 4 mf på raken så de här är femte gången gilt. men har fått riktigt mkt blödning nu. ringa kvinokliniken imorrn lr ska jag inte oroa mig. hoppas verkligen de inte är något allvarligt att de går vägen. borde jag ringa kvinnokliniken imorrn? ni behöver inte svara men tacksam om ni vill göra de. ville som bara skriva av mig lite.