• Sophie13

BF april 2016

Hej!

Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)

Några fler som precis plussat?

• Svar på tråden BF april 2016
  • Elyssa81
    fastfrusen skrev 2015-08-29 06:35:07 följande:

Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.

Åh beklagar verkligen.
  • Minus75

Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.

Nej men fy, så ledsamt! :( Jag beklagar verkligen!
  • kvinna16780

Jag beklagar :(
  • Paro

Hej tjejer!

Hoppas jag får hoppa in här. Väntar mitt andra barn BF 10 april. Mår väldigt bra, än så länge inget illamående och jag kan äta som vanligt. Molvärk och foglossningskänningar är symtomen jag har, hela kroppen känns mjuk och oinstabilt...

• zainab85

Hej

Tänkte skriva av mig lite ????

Är gravid i vecka 6 (5+3) har haft ömma bröst redan innan jag plussade men imorse när jag vaknade va de normala ... De känndes tomma eller ja lite svårt att förklara ... Plus att jag har väldigt ont i ryggen

Är väldigt orolig ????????????????

• bine87
    Emmmmm skrev 2015-08-29 21:53:37 följande:

Tidigt UL bokat om typ en vecka ???? så hoppas allt ser bra ut

Jag ska gå på ett vul i slutet av denna veckan som kommer. Alla prover såg bra ut sa hon och hormonnivån stämmer med vilken vecka jag är i men dom ville kolla iallafall. Jag frågade om jag behöver vara orolig men det sa hon att jag inte behövde. Känns nervöst ändå. Brukar dom göra så?
  • bine87
    zainab85 skrev 2015-08-29 23:19:54 följande:

Hej

Är gravid i vecka 6 (5+3) har haft ömma bröst redan innan jag plussade men imorse när jag vaknade va de normala ... De känndes tomma eller ja lite svårt att förklara ... Plus att jag har väldigt ont i ryggen

Om du är orolig ring till gyn och förklara dina känningar!
  • Flerattälska
    zainab85 skrev 2015-08-29 23:19:54 följande:

Hej

För min del har dina symtom betytt missfall. :( Hoppas verkligen att så inte är fallet för dig

Kram
Svar på tråden BF april 2016