BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Jag hängde i BIM juni och juli, kanske någon minns mig. Nu har jag följt er i september också. I juni körde vi ?blir det så blir det? och jag låtsades inte bry mig så värst mycket. Det blev inte så mycket sexande som man kanske hade önskat och vi missade antagligen äl helt också. I juli var det semester och vi var bortresta tillsammans med en annan familj under äl och det blev inget då heller. Denna månad kände jag att det var en riktigt ordentlig äl på g. Jag hade så mycket äl-flytningar som jag aldrig, verkligen aldrig, haft förut. Det värkte ordentligt och jag var 100 % säker på när ägget släppte. Maken som på egen begäran inte varit informerad om när sådant sker var alldeles för trött för att sexa, så jag bröt ihop lite lätt
Vi hade sex två dagar innan äl och sedan typ 10 timmar efter äl, så det får väl räknas som att vi ändå prickade in rätt bra J
På äl+6 kände jag nyp/stick på samma sida som ägget släppte ifrån. Tänkte att nu fäste den lilla! Det var alltså inte dessa ligament-känningar som man kan ha när livmodern växer, utan riktiga stick/nyp. Kände det ett par gånger till under dagen och hoppades så innerligt att det var vad jag trodde.
På äl+7 började jag testa med äl-test eftersom jag förstått att de även kan reagera på hcg. Negativt. Äl+8 negativt. Äl+9 kanske ett litet svagt streck. Idag äl+10 ett tydligt streck på äl-testet och jag vågade mig på att doppa ner ett CB Digital i samma urin. GRAVID 1-2!
Nu önskar jag er alla stort lycka till på vägen mot två blå. Kram!
Åhh, du gav mig hopp!
Jag och min man har försökt i ett halvår.
Några dagar efter äl svullnade mina bröst upp! Har aldrig haft så stora bröst som jag har just nu, de är fylliga och tunga och ömmar lite lätt..
Känner mig annorlunda i kroppen.
Jag är på äl+9 och doppade precis ner ett äl test som blev positivt! hoppas hoppas! Vågar mig inte på ett grav test än. Ska hålla mig till lördag!
STORT GRATTIS!! 
Jag ska nog våga testa på måndag.. Då -2 till bim.. Bästa kompisen fyller år så hon ska ha fest i helgen.. Kanske man ska se de som sista festeb och köra all in? Och hoppas de gar sig.. För visst kan inget hända då..? Eller är risken större att om de skulle ta sig de blir missfall..?? Många festar käju tilö v5-8 för dom inte vet..
Jag hängde i BIM juni och juli, kanske någon minns mig. Nu har jag följt er i september också. I juni körde vi ?blir det så blir det? och jag låtsades inte bry mig så värst mycket. Det blev inte så mycket sexande som man kanske hade önskat och vi missade antagligen äl helt också. I juli var det semester och vi var bortresta tillsammans med en annan familj under äl och det blev inget då heller. Denna månad kände jag att det var en riktigt ordentlig äl på g. Jag hade så mycket äl-flytningar som jag aldrig, verkligen aldrig, haft förut. Det värkte ordentligt och jag var 100 % säker på när ägget släppte. Maken som på egen begäran inte varit informerad om när sådant sker var alldeles för trött för att sexa, så jag bröt ihop lite lätt Vi hade sex två dagar innan äl och sedan typ 10 timmar efter äl, så det får väl räknas som att vi ändå prickade in rätt bra J
På äl+6 kände jag nyp/stick på samma sida som ägget släppte ifrån. Tänkte att nu fäste den lilla! Det var alltså inte dessa ligament-känningar som man kan ha när livmodern växer, utan riktiga stick/nyp. Kände det ett par gånger till under dagen och hoppades så innerligt att det var vad jag trodde.
På äl+7 började jag testa med äl-test eftersom jag förstått att de även kan reagera på hcg. Negativt. Äl+8 negativt. Äl+9 kanske ett litet svagt streck. Idag äl+10 ett tydligt streck på äl-testet och jag vågade mig på att doppa ner ett CB Digital i samma urin. GRAVID 1-2!
Nu önskar jag er alla stort lycka till på vägen mot två blå. Kram!
Väntar på att äl testen ska dimpa ner i brevlådan....
Spännande ????
Väntar på att äl testen ska dimpa ner i brevlådan....

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man
Åh men Grattis! ska kanske våga mig på ett annat test jag oxå då ;)
gud så roligt :) :)
Grattis!
Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man