BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Fick en fast glad gubbe idag... Trodde inte den skulle komma förrän torsdag typ..,
Det ska bli spännande med tempen och se exakt när äl sker efter glad gubbe... Så nu blir det att att vönta på att tempen höjs:)
Sen det här med att mysa. Vi mös igår, idag blir det och i morgon. Hade egentligen tänkt köra varannan dag men nu kom den glada gubben lite tidigare så då får vi tänka om ;)
Hur brukar ni mysa?
Efter blinkande gubbe på Äl-testet sen i fredags fick jag äntligen en fast glad gubbe idag! Visst är då idag och imorgon viktigast att mysa? Har iofs kört varannan dag sen fredags.
Ja superskönt och spännande! Det har varit en lång väntan, har en cykel på 30 dagar nu efter pillerstopp... :(
Spännande! Håller tummarna :)
Ser ut som ett streck!
Är inte ett dugg trött som jag annars varit nät jag vart gravid.. Kan somna på möten, bussen, mitt i maten.. Utan vakna 5:30 idag... Brösten ömmar, gör dom aldrig vid mens eller när jag varit gravid.. Moler i magen... Men de kn de ju göra vid mensen..
Dofter däremot.. Jag kan inte gå in i badrummet.. För de är något som luktar.. Haha.. Sambon känner inget. Beställde fyra testa tidigt test.. Tur dom skickar annonymt så den andra här hemma inte undrar vad ens fel är.. Haha.. Vad gör ni på dagarna förutom att analyserar graviditet?
Ser ut som ett streck!
Är inte ett dugg trött som jag annars varit nät jag vart gravid.. Kan somna på möten, bussen, mitt i maten.. Utan vakna 5:30 idag... Brösten ömmar, gör dom aldrig vid mens eller när jag varit gravid.. Moler i magen... Men de kn de ju göra vid mensen..
Dofter däremot.. Jag kan inte gå in i badrummet.. För de är något som luktar.. Haha.. Sambon känner inget. Beställde fyra testa tidigt test.. Tur dom skickar annonymt så den andra här hemma inte undrar vad ens fel är.. Haha.. Vad gör ni på dagarna förutom att analyserar graviditet?

Hjälp mig nu dör jag. Tog detta test nyss och jag ser ett streck inom tiden. Tog då ett digitalt men visade negativt. Är det ett spökstreck då? För de digitala ska väl visa med mindre hcg
Ja i helgen var mina barn här (sen tidigar) och då hann man knappt tänka.. Och på jobbet sitter jag typ 6 av 9 timmar och glor i mobilen.. ????..
Just nu har jag fullt upp med en 2åring, skola och jobb. Men känner igen mig i dig, var så innan också. Är väldigt skönt nu när man faktiskt kommer på sig själv med att inte ha tänkt på det på en hel dag!
Här har vi 20 månaders att ta hand om och så pluggar vi
Jag jobbar 100% har 3 barn, tränar aktivt och pluggar :)