• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mariafii
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-08 14:19:10 följande:

Grattis grattis.. Har bim nu på måndag den ändra sig efter jag tagit tempen i morse och fyllde i den så jag antar jag missat äl med denna månaden..

Hur har ni mysigt där runtomkring då?
    Har en dotter född december 2013
  • Miniflicka93
    mariafii skrev 2015-09-08 13:41:13 följande:

phpjaR39E86557.jpg

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man

Bim -4 för dig idag va? Beställde precis själv hem 2 stycken Cb plus. Har bim -4 i morgon!! Hade tänkt försöka hålla mig till iaf bim -3 men kanske testar redan i morgon! Ett stort grattis till ditt fina plus <3 vad har du känt för symtom innan bim?
  • Kissekatten2014
    mariafii skrev 2015-09-08 15:15:41 följande:

Hur har ni mysigt där runtomkring då?

Det blev förra tisdagen och sen blev det onsdag och torsdag veckan innan.. Fick positivt utslag på äl förra måndagen och enligt natural cycles hade jag äl förra tisdagen..

Grattis ännu en gång..
  • mariafii
    Miniflicka93 skrev 2015-09-08 15:31:20 följande:

Bim -4 för dig idag va? Beställde precis själv hem 2 stycken Cb plus. Har bim -4 i morgon!! Hade tänkt försöka hålla mig till iaf bim -3 men kanske testar redan i morgon! Ett stort grattis till ditt fina plus <3 vad har du känt för symtom innan bim?

Ja precis bim-4 idag. Har frusitoch svettats och mått lite lite illa. Konstig i magen och molande värk. Idag har värken varit jobbig och illamåendet lite värre. Vet det är tidigt så blev lite förvånad men känner mig gravid. Tack så mycket
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 10:40:57 följande:
    Det är så svårt att vänta,tänkt att jag ska vänta men frågan är om man kan haha
    Förstår det
    Jag provade nyss cl ägglossningstest med indikator och fick såklart att jag inte var fertil. Men! Såg två streck på stickan och då fick jag upp förhoppningarna lite.. Testade nämligen vid ägglossningen och efter och då försvann det andra strecket helt. Borde finnas en chans att jag är gravid då?
  • mariafii

[quote=75731536][quote-nick]Kissekatten2014 skrev 2015-09-08 15:56:24 följande:[/quote-nick]Det blev förra tisdagen och sen blev det onsdag och torsdag veckan innan.. Fick positivt utslag på äl förra måndagen och enligt natural cycles hade jag äl förra tisdagen..

Grattis ännu en gång..[/

Tack. Men är väl inte kört för dig jag håller tummarna

• Moneal

ack så svagt men blått, vad tror ni, kan det vara något?

Såhär fick jag på äl+8 förra gången jag var gravid, nu vet jag inte var i cykeln jag är tyvärr...
  • misslina

En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...

Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
    Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....

Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?

• Jadu

Nu har hoppet lämnat mig, fick precis en brunröd lite mer vattnig blödning.

Svar på tråden BIM September