BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Grattis grattis.. Har bim nu på måndag den ändra sig efter jag tagit tempen i morse och fyllde i den så jag antar jag missat äl med denna månaden..

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man
Hur har ni mysigt där runtomkring då?
Bim -4 för dig idag va? Beställde precis själv hem 2 stycken Cb plus. Har bim -4 i morgon!! Hade tänkt försöka hålla mig till iaf bim -3 men kanske testar redan i morgon! Ett stort grattis till ditt fina plus <3 vad har du känt för symtom innan bim?
[quote=75731536][quote-nick]Kissekatten2014 skrev 2015-09-08 15:56:24 följande:[/quote-nick]Det blev förra tisdagen och sen blev det onsdag och torsdag veckan innan.. Fick positivt utslag på äl förra måndagen och enligt natural cycles hade jag äl förra tisdagen..
Grattis ännu en gång..[/
Tack. Men är väl inte kört för dig jag håller tummarna

Tack för grattis <3 Nu hoppas jag den lille stannar. Lycka till nu allihop!
En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...
Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....
Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?
Nu har hoppet lämnat mig, fick precis en brunröd lite mer vattnig blödning.