BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Hej! :) jag hoppar in här, även fast det är lite sent. Har hängt lite i bakgrunden ett tag. BIM är imorgon och jag hade ÄL runt den 25e augusti. Det är andra försöket på första barnet för mig (sambon har 3 sedan innan som längtar lika mycket som vi gör!). Jag slutade med P-piller den 4/7.
Kul att det är så många som har plussat hittills. Grattis till er! :)
Bild?
Efter blinkande gubbe på Äl-testet sen i fredags fick jag äntligen en fast glad gubbe idag! Visst är då idag och imorgon viktigast att mysa? Har iofs kört varannan dag sen fredags.
Jag skriver här igen. Idag har tempen gått upp igen. Vad betyder det då??

Efter blinkande gubbe på Äl-testet sen i fredags fick jag äntligen en fast glad gubbe idag! Visst är då idag och imorgon viktigast att mysa? Har iofs kört varannan dag sen fredags.
Tack, då håller vi tummarna! : )
Min erfarenhet är att digitala ät känsligare och kräver mer hcg. Ser svagt så om någon dag är det nog starkare ![]()
Hjälp mig nu dör jag. Tog detta test nyss och jag ser ett streck inom tiden. Tog då ett digitalt men visade negativt. Är det ett spökstreck då? För de digitala ska väl visa med mindre hcg
Min erfarenhet är att digitala ät känsligare och kräver mer hcg. Ser svagt så om någon dag är det nog starkare