• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • mariafii

Moneal- det svartvita tycker jag att de syns lite. Spännande då får vi båda vänta någon dag till och se

Har en dotter född december 2013
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 07:53:27 följande:

Moneal- det svartvita tycker jag att de syns lite. Spännande då får vi båda vänta någon dag till och se

Ja men vad kul!

Det syns så himla tydligt i verkligheten, behöver inte ens anstränga mig och kom fram direkt, så irriterande att de försvann i kameran, men så är det :)

Ja får vänta någon dag och ta nytt :)
  • Jadu

Bim+2 o ingen mens. Tog ett cb digital som visa negativt imorse.

• mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 08:20:33 följande:

Här är en till bild, kanske syns bättre?

Ja där syns det bättre. Ser verkligen ut som en skugga. Mitt syns också lite bättre i verkligheten men är livrädd för spökstreck. Men mitt kom också inom tiden. Bara så störande att digitala visade inte gravid
  • Moneal
    mariafii skrev 2015-09-08 08:28:22 följande:

Ja där syns det bättre. Ser verkligen ut som en skugga. Mitt syns också lite bättre i verkligheten men är livrädd för spökstreck. Men mitt kom också inom tiden. Bara så störande att digitala visade inte gravid

jag har inte vågat ta ett digitalt haha har 2 hör hemma men är snål ;)
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 08:26:51 följande:

Måste vara frustrerande.. Jag kunde inte hålla mig och testade imorse bim - 5 haha. Syntes inget..
    Vi får hålla ut
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 08:31:40 följande:

jag har inte vågat ta ett digitalt haha har 2 hör hemma men är snål ;)

Mm jag hade två men slösa ett i helgen då jag skulle dricka för att säkert inte visa något och så andra idag (attans) men om de visar lite mer imorgon så kör ;) för du ska testa imorgon?
  • Jadu
    Sundaymorning skrev 2015-09-08 08:38:15 följande:

Måste vara frustrerande.. Jag kunde inte hålla mig och testade imorse bim - 5 haha. Syntes inget..

Vi får hålla ut

Sjukt frustrerande.. samtidigt kan jag inte låta bli och tänka på om jag ska gå till apoteket o köpa ett testa tidigt.. cb digital mäter ju 25mlU/ml o de tidiga stickorna är på 10mlU/ml.
  • Svejsan86

Frustrerande.. Två veckor är nog länge å vänta..

Jadu skrev 2015-09-08 08:26:51 följande:

Svar på tråden BIM September