• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Anonym (bowla)
    MeandHim skrev 2015-09-10 15:38:43 följande:
    Gammal jazz haha du har så rätt!
    Jag är dock jävligt less på att varsamt själv så jag vill ju hitta den där kille NUUU :)
    Forresten hur hittar man din blogg?
  • Yologirl
    Anonym (bowla) skrev 2015-09-09 08:51:33 följande:

Styrkekram till dig. Det ar inte latt vi vet. Tufft overhuvudtaget men at vara med en som inte respekterar dej dar maste du dra linjen och fore.

Jag dumpade honom nu :( usch hur orkar man dejta igen efter sånt här...?
  • MeandHim

Yologirl Äh skit i honom! Du behöver väl inte dejta direkt?!? Se till att du själv mår bra först o tänk bara på dig innan du tänker på andra. Umgås med dina vänner, gör en ansiktsmask, gå o klipp dig o bara gör "måbra saker" :)

• JonasJ

Känner igen mig i dig fast jag söker kvinna....
    Är expert på o bli kompis med nya kvinnor men aldrig något mer.... De e ju bara sååå frustrerande....

Så va skall man göra, Speciellt när man lätt för tunghäfta så fort man börjar prata med en trevlig o fin tjej...

• MeandHim

Jonas j. Oj inget bra svar på det, lider inte av tunghäfta. Kan prata utan problem men förstår om det är jobbigt. Kanske inte ska tänka så mkt utan bara försöka slappna av och prata på?! Lättare sagt ön gjort kanske...

• Så svårt är det inte

Du hittar kanske dem på gymmet,löpbanan,biblioteket,caféet,buss,tåg, museum eller på jobbet?

Det är bara att le lite och prata loss :)

• Johan70
    MeandHim skrev 2015-09-10 22:34:55 följande:

Yologirl Äh skit i honom! Du behöver väl inte dejta direkt?!? Se till att du själv mår bra först o tänk bara på dig innan du tänker på andra. Umgås med dina vänner, gör en ansiktsmask, gå o klipp dig o bara gör "måbra saker" :)

Ja, att ägna sig åt hobbyer kan vara en bra grej, det gör att man slappnar av och mår bra. Jag har aldrig tänkt på förut att man kan ha som hobby att måla teatermasker, men det är klart, det kan nog vara rätt roligt.

• Yologirl
    Johan70 skrev 2015-09-10 23:47:01 följande:

Ja, att ägna sig åt hobbyer kan vara en bra grej, det gör att man slappnar av och mår bra. Jag har aldrig tänkt på förut att man kan ha som hobby att måla teatermasker, men det är klart, det kan nog vara rätt roligt.

Hur skaffar man sig en hobby när man är 30 då? Haha
  • Anonym (erfaren man)
    MeandHim skrev 2015-09-09 20:26:31 följande:

Det är ju faktiskt sant, min kollega sa att han alltid varit väldigt pratglad och trevlig
    Men de senaste gångerna varit mer dämpad... Behöver inte betyda något alls.
    Dom kanske har det dåligt, eller helt fantastiskt! Hursom så skulle jag aldrig inleda något med en gift man och absolut inte när barn är inblandade.

Självfallet ska man försöka undvika att s a s orsaka en skilsmässa.
    Men faktum är att skilsmässor i dag är väldigt vanliga och det absolut vanligaste när man skiljer sig är ju att någon träffar en annan och att det sker, eller är på väg att hända, innan man har hunnit skilja sig.
    Det är väl inte riktigt rätt men men det är ju trots allt så det går till varje dag...
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??