• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

Men VART hittar man en vettig kille?!?

Någon som är klar med sina ex och singellivet.

Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

Några. Men det blir aldrig mer än så.

Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

• Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • Anonym (bowla)
    Yologirl skrev 2015-09-08 22:39:33 följande:
    Tack för alla svar jag fick.

Jag vet att jag borde gå vidare men man blir så töntig när man väl fått känslor för nån och har svårt med det i vanliga fall ;(
    Styrkekram till dig. Det ar inte latt vi vet. Tufft overhuvudtaget men at vara med en som inte respekterar dej dar maste du dra linjen och fore.
  • Anonym (bowla)

MeandHim skrev 2015-09-08 16:16:37 följande:
    Simning... Gillar inte vatten, annars är det säkert en bra lösning!
    Gymet, absolut men pga skada får jag inte träna förrän tidigast januari så det känns kört :( Uteserveringar/lunchställen kan jag hitta snygga killar på, då kan man studera dom lite på håll...men sen då, ska man glida förbi o lämna en lapp med ens nr på?!? Haha!
    Krogen... Just det jag sa, hänger inte på krogen längre. Händer väl ibland kanske men jag raggar aldrig där utan går endast dit för att roa mig med mina vänner. Vill jag ligga så ser jag det lätt utan att behöva gå på krogen :)
    Inte söka men kanske gå till stallen du normalt sett inte skulle ga till och intressera dej for. Bryta monstret.
  • Anonym (erfaren man)
    Joohann skrev 2015-09-09 00:35:09 följande:
    Nja snarare en verklighet beskrivning av en man med mycket erfarenhet.......bitter ja eftersom kvinnor dras till svin...och då får man ett svin.....och aldrig lär sig av misstag...
    Vilket kvalificerat skitsnack!

Möjligen så dras svin till svin,
    men Kvinnor dras inte alls till svin.
    Jag förstår inte i vilken miljö du valt att hålla hus när du skaffat dig dina erfarenheter?

Om du är en man med mycket erfarenhet av svin så tycker jag att du ska uttala dig i rätt forum för dessa dina erfarenheter.
    Att du skulle ha mycket erfarenhet av Kvinnor tror jag inte på ett skit.

Mina erfarenheter är precis tvärtemot dina.
    Ja vad gäller kvinnor då (för svin har jag medvetet valt att undvika skaffa erfarenheter av...).

Min erfarenhet av Kvinnor är att de allra flesta är väldigt självkritiska och oftast verkligen lär sig av sina misstag.
    Däremot om svin har möjlighet att dra lärdom av sina misstag, det har jag ingen kunskap om.

Att du tillåtit dig själv att bli bitter är helt och hållet ditt eget val och det kan du aldrig skylla på någon kvinna.
    Det kan du heller inte skylla på ditt umgänge med några andra levande varelser, inte ens svin.

Fundera gärna till en sekund innan du postar dina inlägg. Om du har förmåga så undvik gärna rent skitsnack.
  • Anonym (svårt!)
    Gammal_jazz skrev 2015-09-08 23:02:17 följande:
    Du är ju på internet nu;))
    Haha där har du en poäng ;) Men är ju inte så jag raggar på familjeliv direkt :P
  • MeandHim

Hälsar på, på mitt extrajobb.
    Vem kliver in?!? Jo om inte den snyggaste killen jag sett på väldigt länge!!!!
    Välklädd, stilig, med ett bländande leende... Och givetvis gift! Buhuuuuuuuu!!!

• Tom Araya
    Ailiane skrev 2015-09-08 23:01:36 följande:

Jag förstår dig ts, jag är också singel tjej och vet inte hur jag ska göra. Känns som man måste vara skitsnygg och medveten om utseende, träning etc för att kunna hitta någon. Om man nu inte är jätte intresserad av det utan bara lite, då måste man bli nån djäkla super women, man får rådet att ändra sig, gå ner i vikt, sminka sig mer, bry sig jätte mycket om kläder etc. Men om jag nu inte är en sån person, vad gör jag då? Förändrar mig själv till max för att passa in i någon annans mall.

Man kan komma långt om man bara bryr sig lite om vissa av de där sakerna samt har en intressant personlighet, men det förutsätter förstås att personligheten får utrymme och tid att framträda innan någon dissat en för utseendet. Det har funkat bra för mig vid kontakt över internet.
  • Anonym (erfaren man)
    MeandHim skrev 2015-09-09 14:44:09 följande:

Hälsar på, på mitt extrajobb.
    Vem kliver in?!? Jo om inte den snyggaste killen jag sett på väldigt länge!!!!
    Välklädd, stilig, med ett bländande leende... Och givetvis gift! Buhuuuuuuuu!!!

Inte för att jag på något sätt uppmuntrar till otrohet,
    men faktum är att väldigt många inte alltid vill fortsätta vara gifta...

Ett annat sätt att tänka:
    Har han någon bror? Kompis? Kollega..?
  • MeandHim

Vet vad mannen i butiken jobbar med och Uttråkad som jag är googlar jag. Hittar en bild, får ett namn.... Kollar på hitta.se och vad hittar jag!?!?! Människan bor ju för bövelen på SAMMA gata som MIG!!!!!
    Hahaha, jag dör!!! Hur har jag missat det?!?!?!

• Anonym (erfaren man)

Och faktum är att väldigt många inte alltid vill fortsätta vara gifta...

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??