• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • Junilängtan

Vi beställde vagn för en vecka sen, hade räknat med en leveranstid på omkring 15 veckor. Meeen, den kommer redan om 5-6 veckor. Nåja, vi är ute i god tid i alla fall, haha.

Lycka till på rul imorgon Gweny och hoppsan2016! :)

• Hoppsan2016

Spännande :)

Gweny skrev 2016-01-17 15:03:53 följande:

Ah just, blandar ihop. Min hjärna är gravid-flummig.

Nej, vi bägge vill vänta och se.

• Hoppsan2016

Tack tack :)

Vi ska nog också beställa en snart. På tisdag åker vi till Teneriffa och efter det beställer vi nog en vagn wiii

Junilängtan skrev 2016-01-17 16:29:30 följande:

Vi beställde vagn för en vecka sen, hade räknat med en leveranstid på omkring 15 veckor. Meeen, den kommer redan om 5-6 veckor. Nåja, vi är ute i god tid i alla fall, haha.

• Frutopia
    Junilängtan skrev 2016-01-17 16:29:30 följande:

Vi beställde vagnen efter rul, och den kom redan förra veckan. Kanske blir så med 2015 års modell :) nu står den så fint i vardagsrummet.
  • Gweny

Tack ska ni ha!!

Fortsätter luska i barnvagnsdjungeln själv. Kul för er som bestämt er och väntar hem.

• Junilängtan
    Hoppsan2016 skrev 2016-01-17 16:39:54 följande:

Vi ska nog också beställa en snart. På tisdag åker vi till Teneriffa och efter det beställer vi nog en vagn wiii

Åh vad härligt med en resa, nu blir man lite avis här va ;)
  • Junilängtan
    Frutopia skrev 2016-01-17 20:07:00 följande:

Vi beställde vagnen efter rul, och den kom redan förra veckan. Kanske blir så med 2015 års modell :) nu står den så fint i vardagsrummet.

Haha då var det inte bara vi då! Vad köpte ni för vagn? :)
  • frucgsvensson

Vi tänkte köra på en brio smile! :) vi har klämt och känt redan och den beställs om några veckor. Vi hittade dock samma delar med chassi, liggdel, sittdel, babyskydd och insats för ca 1500kr billigare på nätet eller vad det var. Törs man beställa från nätet?

• Junilängtan
    frucgsvensson skrev 2016-01-18 08:21:03 följande:

Vi tänkte köra på en brio smile! :) vi har klämt och känt redan och den beställs om några veckor. Vi hittade dock samma delar med chassi, liggdel, sittdel, babyskydd och insats för ca 1500kr billigare på nätet eller vad det var. Törs man beställa från nätet?

Jag har beställt från nätet :) Om det är någon sida jag inte beställt från tidigare brukar jag bara läsa omdömen från andra kunder innan, brukar visa sig ganska snabbt om det är ett pålitligt företag eller ej :)
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2016-01-17 16:39:54 följande:

Och vi åker till Grand Canaria nästa lördag! Ska bli så skönt. Jag kräks mindre när jag har saker för mig och i 15- har jag mindre lust att hitta på saker så jag ser verkligen fram emot semester!
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15