Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tack för infon Mallar! Jag bor i Sthlm så det låter ju bra. Sen har du såklart rätt i att man vill veta så snart som möjligt om det skulle vara nåt fel.
Vecka 7+1 här. Jag mår riktigt bra och är inte lika svullen om magen som de senaste veckorna, skönt. Mitt tydligaste gravidtecken nu är att kaffet fortfarande smakar blä. Jag brukar annars hälla i mig kaffe så denna avsmak känns konstig! Det var samma när jag väntade sonen. Sen när han var född smakade kaffet direkt SÅ gott igen
Hej på er!
Hittade hit alldeles nyss då jag hämtat hem appen till telefonen. Väntar just nu första barnet, gick in i vecka 6 (5+1) igår och plussade förra veckan på sjukhusets kvinnoklinik när jag egentligen var dit i ett annat ärende och nån dag innan läkarbesöket så uteblev mensen. Urinprovet visade ett svagt positivt streck och gissa om jag blev paff. Jag har många i min omgivning som haft problem med att bli gravida, det har tagit lång tid osv.. Överfört många hjärnspöken till mig! Insåg att jag blivit gravid på andra försöket.. Tji fick jag! Men jag mår oförskämt bra, inte ett illamående än men väldigt svullen mage emellanåt och onda boobs. Ringt barnmorskan idag så första besöket är nu i veckan :)
Så enligt mina beräkningar är det bf midsommarhelgen 2016! Blir kul att följa er andra i tråden :)
Min tur att blöda, har aldrig haft minsta blödning under någon graviditet så det är inget normalt för mig. Är med andra ord rätt så kört :/ 7+6 idag...
Min tur att blöda, har aldrig haft minsta blödning under någon graviditet så det är inget normalt för mig. Är med andra ord rätt så kört :/ 7+6 idag...
Blöder inte mycket alls men det är inte normalt i min värld med ens minsta prick rosa...
Blöder inte mycket alls men det är inte normalt i min värld med ens minsta prick rosa...
Tack för infon Mallar! Jag bor i Sthlm så det låter ju bra. Sen har du såklart rätt i att man vill veta så snart som möjligt om det skulle vara nåt fel.
Vecka 7+1 här. Jag mår riktigt bra och är inte lika svullen om magen som de senaste veckorna, skönt. Mitt tydligaste gravidtecken nu är att kaffet fortfarande smakar blä. Jag brukar annars hälla i mig kaffe så denna avsmak känns konstig! Det var samma när jag väntade sonen. Sen när han var född smakade kaffet direkt SÅ gott igen