Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
imorgon går jag in i vecka 7 IGEN, vart ju tillbaka flyttad 1 vecka..
illamåendet har vart förfärligt, hungern slår till men kan inte äta för jag mår för illa!!
mina bröst ömmar inte lika mycket, dom har dock svullnat upp lite, mensvärken är typ borta vilket oroar mig.. känner mig inte sådär super trött men kan sova när jag går och lägger mig tidigt, även om jag har sovit till sent på förmiddagen..
förutom hungern/illamåendet så känner jag mig inte alls gravid, inga humörsvängningar eller något..
gör nytt ul på torsdag nästa vecka så om man inte ser en liten då är det kört, är då i vecka 7+2, vecka 8 känns så himla mäktigt haha känns som man kommit långt då!
Bah vad tiden går sakta. Känns SÅ futtigt att vara i vecka 5 bara. Kommer kännas futtigt rätt länge.
Hihi nemas problemas! Det lät faktiskt himla kul! :D
Vad många det är som blöder nu. Skönt att ni kollar upp det och underbart så många det ser bra ut för! Jag börjar få mage. Redan! Vecka sju...
Barnvakt har kommit, så nu åker jag och sambon in. Antingen kommer vi hem med foto på levande bebis eller med ett paket cigg. Min magkänsla säger det sistnämnda och min magkänsla har 98 ggr av 100 rätt, tyvärr.
Fått så himla konstiga ilningar i ländryggen nu ikväll. Även lite hugg och ilningar runt blygdbenet. Ringde 1177 och de sa att det kunde vara foglossning! Redan?! Jag är i vecka 8 imorgon. Är själv född i säte och har alltid varit överrörlig i mina höfter, men det känns väldigt konstigt att man kan få foglossning redan nu.
Nån annan som också har känningar i ligamenten? Skönt med värmedyna iallafall :)
Tänker på alla er med blödningar, det är så normalt att ni anar inte! Det händer sååå mycket med era kroppar nu för att göra plats för ert mirakel, allt är ömt och skört och med massa blodkärl och liknande. Eller hade det kanske varit "den tiden i månaden" ifall ni inte varit gravida? Det kan ge små blödningar, så som det gjorde för min svägerska. Det är oftast inga problem alls, det är som sagt helt normalt <3
Gaaa jag ballade ur och käkade upp en fjärdedels påse chips som var kvar sen helgen. Attans vad illa jag mår av dem... Nu när jag ska sova.
Kom aldrig någon läkare så gav upp och åkte hem.