Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Här är en som fick gå hem från jobb idag! Illamånde så jag höll på att kräkas (vilket jag gjorde direkt när jag kom). Det jobbigaste med detta är att jag jobbar på samma jobb som mamma och man ser hur ledsen hon blev när hon insåg att jag mådde dåligt. Mamma vet inte ännu att jag är gravid så hon tror ju helt enkelt bara att jag är magsjuk! Jag vill bara skrika ut till henne hur de ligger till haha! Men de får vänta ca 4veckor till då sambon och jag ska avslöja hemligheten!
Här ligger jag nu hemma i soffan och gråter för att sambon är på jobb och jag ensam hemma. Haha dessa jäkla hormoner man blir ju knäpp!
Hur ska ni här inne göra med kub?
Hur ska ni här inne göra med kub?
Angående kub så ska vi definitivt göra det. Jag har fyllt 37 år så jag är öppen för fostervattensprov med om siffrorna är usla. Jag känner att jag har åldern emot mig och ett ansvar mot de två barn jag har att inte medvetet sätta ett alltför handikappat syskon till världen på något sätt.
Håller tummarna att allt ser fint ut!
Har du kollat upp din sköldkörtel (dvs plodprov)? Om inte vill jag pusha dig att göra det snart! Jag som varit stabil på min sköldkörtelmedicin i snart 5 år måste ta blodprover varje månad nu och öka min dos så att jag inte riskerar missfall eller att något händer med fostret.
Angående kub så ska vi definitivt göra det. Jag har fyllt 37 år så jag är öppen för fostervattensprov med om siffrorna är usla. Jag känner att jag har åldern emot mig och ett ansvar mot de två barn jag har att inte medvetet sätta ett alltför handikappat syskon till världen på något sätt.
Ser just att om jag ska räkna om mitt bf efter senaste mens så blir det 17/6. 17/6 är den dagen mina elever tar studenten, alltså klassen jag är mentor för. Vissa av eleverna har jag haft sen de gick i sexan, eftersom jag jobbade på högstadiet innan jag bytte till gymnasiet. Jag vill verkligen vara med på deras student. Jag har gått över tiden 8 dagar med båda andra barnen så jag kanske har en chans?